تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وقتى جبرئيل با وحى به نزدم مى‏آمد، نخستين چيزى كه به من القا مى‏كرد، بسم اللّه‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820115432




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رییس دانشگاه شیراز: پاسخ انتقاد کارشناسی را باید کارشناسانه داد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

رییس دانشگاه شیراز: پاسخ انتقاد کارشناسی را باید کارشناسانه داد شیراز- ایرنا- رییس دانشگاه شیراز گفت: وقتی به صورت کارشناسی از موضوعی انتقاد می‏شود، پاسخ آن هم باید کارشناسانه ارائه شود و در چنین حالتی است که فضای گفت‏وگو و تبادل نظر در جامعه فراهم می‏شود.


به گزارش دریافتی شامگاه چهارشنبه ایرنا ، مجید ارشاد لنگرودی در جمع اساتید و کارکنان دانشکده هنر و معماری دانشگاه شیراز افزود: جای تاسف دارد که یکی از اعضای هیات علمی، نظر کارشناسی خود را ارائه دهد و او را به تشویش اذهان عمومی متهم کنند.
ارشاد این سخنان را پس از نامه اعضای هیات علمی بخش شهرسازی دانشکده‏ی هنر و معماری به رییس شورای اسلامی شهر شیراز در واکنش نسبت به مصوبه‏ی اخیر این شورا مبنی بر ساخت برج 25 طبقه در باغ فرزانه و احضار یکی از امضا کنندگان این نامه به دادسرا بیان کرد.
بر اساس این گزارش روابط عمومی دانشگاه شیراز، خلیل حاجی‏پور رییس پیشین دانشکده‏ هنر و معماری دانشگاه شیراز و یکی از امضاکنندگان نامه‏ی اعتراضی به شورای شهر، با شکایت شهرداری شیراز به اتهام تشویش اذهان عمومی و نشر اکاذیب، به دادسرای عمومی و انقلاب شیراز احضار شد.
رییس دانشگاه شیراز در ادامه اظهار کرد: همه‏ مسوولان نظام بر این نکته تاکید کرده‏اند که دانشگاهیان در جامعه حضوری فعال و پویا داشته باشند.
وی تصریح کرد: مگر می‏شود که کارشناسان و صاحب‏نظران دانشگاهی نسبت به مسائل شهر، استان و کشور بی‏تفاوت باشند.
ارشاد حضور در جامعه را رسالت دانشگاه برشمرد و خاطرنشان کرد: یکی از راه‏های حضور، همین اظهارنظرهاست و نباید از عواقب اظهارنظر ترسید.
وی با اعلام حمایت دانشگاه شیراز از اظهارنظرها و انتقادات تخصصی اعضای هیات علمی این دانشگاه، خاطرنشان کرد: اداره‏ حقوقی دانشگاه شیراز پی‏گیر موضوع است.
رییس دانشگاه شیراز در بخش دیگری از سخنانش گفت: دانشکده‏ هنر و معماری می‏تواند آثار مشهود خود را در سه بخش هنر، شهرسازی و معماری در معرض دید جامعه قرار دهد و جایگاه خویش را تثبیت کند.
ارشاد در ادامه با تجلیل از اقدامات موثر حاجی‏پور در زمان ریاست دانشکده‏ هنر و معماری، حمیدرضا شریف را به عنوان رییس جدید این دانشکده معرفی کرد. ک/1
2026/ 667

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




04/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 78]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن