تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر خانه‏اى كه ميهمان بر آن وارد نشود، فرشتگان واردش نمى‏شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820208091




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تعلل در ارائه گزارش بنزین آلوده


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
تعلل در ارائه گزارش بنزین آلوده




شاکی پرونده بنزین آلوده گفت: وزارت بهداشت و سازمان محیط زیست در ارائه گزارش بنزین آلوده تعلل می‌کنند





خبرگزاری ایلنا: پس از تشکیل این پرونده، نمایندگان وزارت بهداشت و سازمان محیط زیست باید گزارش‌های خود را برای تکمیل پرونده در اختیار مقام قضایی قرار می‌دادند اما به جای حضور در دادسرا و پاسخ، صرفا با مطبوعات مصاحبه و در مورد آلوده بودن بنزین اعلام‌نظر می‌کنند.

یکی از شکات وزیر اسبق نفت در پرونده بنزین‌های آلوده گفت: علیرغم گذشت زمان قانونی برای ارائه گزارش از سوی وزارت بهداشت و سازمان محیط زیست در ارتباط با بنزین آلوده به مقام قضایی، نمایندگان این د ونهاد دولتی گزارش خود را ارائه نکرده‌اند.

مصطفی ترک همدانی با اعلام این مطلب افزود:‌ طبق تبصره ماده 688 قانون مجازات اسلامی مصوب 1375، وزارت بهداشت و سازمان محیط زیست مکلف هستند اقدامات مزبور در ارتباط با تهدید علیه بهداشت عمومی و آلودگی محیط زیست را تشخیص دهند از این رو بعد از شکایت بنده به همراه دو همکارم از وزیر اسبق نفت در ارتباط با بنزین های آلوده، بازپرس شعبه 15 دادسرای کارکنان دولت طی اخطاریه ای از نمایندگان این دو نهاد خواسته که نظر کارشناسی خود را در این خصوص ارائه دهند که متاسفانه با گذشت زمان قانونی برای ارائه نظر کارشناسی، این کار هنوز صورت نگرفته است.

این وکیل دادگستری ادامه داد: پس از تشکیل این پرونده، نمایندگان این دو نهاد دولتی باید گزارش‌های خود را برای تکمیل پرونده در اختیار مقام قضایی قرار می‌دادند اما به جای حضور در دادسرا و پاسخ، صرفا با مطبوعات مصاحبه و در مورد آلوده بودن بنزین اعلام‌نظر می‌کنند.

همدانی تاکید کرد: به دلیل تعلل این دو نهاد دولتی که در ارتباط با این مسئله تکلیف قانونی دارند، وزیر اسبق نفت علیه شاکیان خود به اتهام نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی اعلام شکایت کرده است که اگر این دو نهاد به وظایف خود عمل می‌کردند، وزیر اسبق نفت دیگر نمی‌توانست علیه شاکیان این پرونده طرح دعوی کند.







تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن