تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):درگذشت عالم مصيبتى جبران ‏ناپذير و رخنه ‏اى بسته ناشدنى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805225214




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تزريق ۱۰۰ ميليارد دلار به حساب بانک‌مرکزي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ تير ۱۳۹۳ (۱۶:۵۰ب.ظ)
تزريق ۱۰۰ ميليارد دلار به حساب بانک‌مرکزي مديرعامل پيشين شرکت نفتي نيکو از تزريق بيش از ۱۰۰ ميليارد دلار پول صنعت نفت به بانک مرکزي طي چهارسال گذشته خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، سيف الله جشن ساز، در مراسم توديع و معارفه مديرعامل پيشين و جديد شرکت نفتي نيکو که صبح امروز (9 تيرماه) برگزار شد با يادآوري اين نکته که از سال 1987 ميلادي از سوي کشور آمريکا، تحريم هاي بين المللي کالا و خدمات آغاز شد، گفت: در سال 2008 براي نخستين بار نام شرکت نيکو از سوي آمريکا در فهرست تحريم هاي بين المللي قرار گرفت و از آن زمان تاکنون افزون بر نام اين شرکت، نام مديران نيز به فهرست تحريم هاي بين المللي اضافه شده است.
وي تاکيد کرد: در شرايط تحريم، شرکت نيکو توانست حدود 20 ميليارد دلار به پروژه ها پول برساند، همچنين اين شرکت از سال 2010 تا 2014 توانست از روش هاي مختلف و با خلاقيت، از طريق صنعت نفت به بانک مرکزي بيش از 100 ميليارد دلار پول که مربوط به فروش نفت و فرآورده هاي آن بود برساند.
وي تحريم هاي بين المللي غرب عليه ايران را به دو بخش تقسيم کرد و افزود: بخش اول تحريم ها به منظور افزايش هزينه‌ها در کشور ايران اعمال و بخش ديگر تحريم ها با هدف فلج کردن اقتصاد ايران از سال 2010 آغاز شد.
جشن ساز تصريح کرد: طي مرحله تحريم هاي فلج کننده، شرکت نيکو با انجام فعاليت هاي خلاقانه و با اتخاذ تصميمات فوري، توانست تا حدود زيادي بر تحريم ها غلبه کند.
مديرعامل پيشين شرکت نيکو با اشاره به فعاليت هاي اين شرکت در کشور سوييس گفت: اين کشور در مقايسه با کشورهاي ديکر اروپايي در دوران تحريم منصفانه تر عمل کرده است، به طوري که تا کنون بانک مرکزي و خريد و فروش فرآورده هاي نفتي ايران را تحريم نکرده است.
محسن پاکنژاد، مديرعامل جديد شرکت نفتي نيکو نيز در مراسم معارفه خود گفت: اميدواريم با همدلي و مشارکت بتوانيم تاثير محدوديت‌هاي ناشي از تحريم‌هاي بين المللي را کمرنگ کنيم.
وي توضيح داد: گرفتن تصميمات درست در شرايط تحريم هاي بين المللي ريسک زيادي دارد و اين مجموعه تلاش خواهد کرد که اين ريسک ها را به حداقل ممکن کاهش دهد.
مديرعامل شرکت ملي نفت ايران نيز در مراسم توديع و معارفه مديرعامل پيشين و جديد شرکت نفتي نيکو که صبح امروز (9 تيرماه) برگزار شد، گفت: ساختار سازمان ها و شرکت ها بنا بر ضرورت و دلايل مختلف از جمله ارتقا تغيير مي کند.
رکن الدين جوادي اعلام کرد: با تصميمات شرکت نيکو، صنعت نفت توانست همزمان با تحريم هاي بين المللي در تجارت بين الملل نقش جدي را ايفا کند.
وي با اعلام اينکه توليد گاز کشور هم اکنون افزون بر 650 ميليون مترمکعب در روز است، گفت: اين ميزان تا 2.5 سال آينده به بيش از يک ميليارد مترمکعب در روز مي رسد.
معاون وزير نفت افزود: وضعيت کشور از لحاظ اقتصادي و اجتماعي به توليد و توزيع انرژي وابسته است و با توجه به افزايش جمعيت و تامين سوخت مورد نياز کشور و تامين خوراک پالايشگاه ها، ماموريت شرکت نيکو حساس تر از گذشته است.
وي افزود: شاخص موفقيت هر موسسه مالي و تجاري، در گرو نگاه مديريت و حقوقي است تا بتواند سازمان مشکلات خود را حل کند و راهکارهاي جديد را جايگزين روش هاي قبلي کند.
جوادي ضمن تشريح اقدام هاي انجام شده از سوي شرکت نيکو طي 4 سال گذشته، تصريح کرد: به دليل وجود تحريم هاي بين المللي عليه ايران، شرکت نيکو سال هاي پر تلاشي را پشت سر گذاشته است.
به گزارش NIOC، شرکت ملي نفت ايران به منظور توسعه فعاليت هاي شبکه بازرگاني بين المللي و جذب بازارهاي جديد بين المللي بالقوه نفتي، با نگرش به تجارب و عملکرد شرکت هاي بزرگ نفتي جهان و ديگر کشورهاي صادر کننده نفت خام، پس از مطالعات و بررسي هاي لازم در تاريخ 8 خرداد ماه 1370 «شرکت بازرگاني نفت ايران» در جزيره جرسي (منطقه آزاد تجاري انگلستان به دليل برخورداري از معافيت هاي مالياتي) با اهداف کلي و ايجاد شرايط لازم به عنوان يک شرکت بين المللي تأسيس کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن