تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 28 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):هر كس در هيچ كارى به مردم اميد نبندد و همه كارهاى خود را به خداى عزوجل واگذارد، خداو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801293790




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رشد 75 درصدی خرید تضمینی گندم/واریز سه هزارو 450 میلیارد تومان به حساب گندمکاران


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: معاون وزير صنعت، معدن و تجارت:
رشد 75 درصدی خرید تضمینی گندم/واریز سه هزارو 450 میلیارد تومان به حساب گندمکاران
مدير عامل شركت بازرگاني دولتي ايران گفت: باخريد 530 هزار محموله ي گندم در سراسر كشور از كشاورزان، مقدار خريد تضميني گندم به 3300 هزار تن رسيد كه نسبت به مدت مشابه سال قبل از رشد 75 درصدي برخوردار است.


عباس قبادي معاون وزير صنعت، معدن و تجارت در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران گفت: باخريد 530 هزار محموله ي گندم در سراسر كشور از كشاورزان، مقدار خريد تضميني گندم به 3300 هزار تن رسيد كه نسبت به مدت مشابه سال قبل از رشد 75 درصدي برخوردار است.

قبادي افزود: هم‌ا‌كنون 30 استان درگير عمليات خريد مي‌باشند و 552 مركز جهت خريد تضميني گندم در اين استانها فعال شده كه عمليات خريد را انجام مي‌دهند.

 وي اظهار داشت: تنها در استان همدان، به دليل سردسير بودن اين منطقه، عمليات خريد آغاز نشده كه تا اواسط تير ماه، خريد در اين استان نيز شروع خواهد شد.

مدير عامل شركت بازرگاني دولتي ايران، بهاي كل گندم‌هاي خريداري شده را 3500 ميليارد تومان اعلام و عنوان كرد:  تاكنون 3450 ميليارد تومان به حساب گندمكاران واريز شده است.

معاون وزير صنعت، معدن و تجارت در پايان، بيشترين خريد گندم كشور را تاكنون مربوط به استانهاي خوزستان با 967 هزار تن،  فارس 610 هزار تن و گلستان 570 هزار تن بر‌شمرد و تاكيد كرد: كماكان خريد در تمامي 30 استان جريان دارد. 

انتهای پیام/
 







تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن