تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كسى، به هدايتى راهنمايى كند، پاداشى را كه براى پيروان هدايت وجود دارد، براى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820902760




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قطعی برق، مردم کاشان را کلافه کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

قطعی برق، مردم کاشان را کلافه کرد کاشان– ایرنا– قطعی چند ساعته برق در برخی از مناطق شهر کاشان موجب نگرانی و نارضایتی مردم این شهر شد.


به گزارش ایرنا، با گذشت قطعی چند ساعته برق در برخی از مناطق شهر کاشان، تماس های مکرر مردم این خطه با حوادث اداره برق همچنان ادامه دارد.
برخی از شهروندان کاشانی در تماس های مکر با دفتر ایرنا در کاشان از عدم اطلاع رسانی بهنگام مسوولان اداره برق و نیز عدم پاسخگویی به تماس های مکرر اعلام نارضایتی کردند.
مدیر توزیع برق کاشان در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: قطعی برق بدلیل نقص فنی و پارگی خط فوق توزیع می باشد و این قطعی متاسفانه تا زمان رفع نقص ادامه خواهد داشت.
ˈامیرحسین زیلوچیانˈ روز دوشنبه با اشاره به اعزام گروه تعمیرات از استان اصفهان برای برطرف کردن این مشکل افزود: قطعی برق سه ساعت دیگر ادامه دارد.
وی گفت: برای پیشگیری از وقوع مشکل در سطح شهر قطعی برق در مناطق مختلف کاشان جابجا خواهد شد.
از اواسط صبح امروز برق در برخی مناطق کاشان قطع شده به طوری که برخی از شهروندان روزه دار نگران وسایل برقی، فساد موادغذایی و نیز گرمازدگی اعضای خانواده هستند.
7429/545

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




09/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن