تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگهاى زیربناى اسلام سه چیز است: نماز، زکات و ولایت که هیچ یک از آنها بدون دیگرى درست ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819117639




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار: دو میلیارد دلار از محل فایناس در اختیار ایلام قرار گرفت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

استاندار: دو میلیارد دلار از محل فایناس در اختیار ایلام قرار گرفت ایلام- ایرنا- استاندار ایلام گفت: بیش از دو میلیارد دلار در قالب فایناس در اختیار استان قرار گرفته که اگر جذب شود مسیر توسعه، پیشرفت و تحول استان هموار می شود.


به گزارش ایرنا، فاینانس به تامین منابع مالی مورد نیاز اجرای پروژه ها و خرید تجهیزات طرح های تولیدی (سرمایه ای) و هم چنین خدمات فنی و مهندسی طرح ها با استفاده از تسهیلات اعتباری خارجی میان مدت و وفق قراردادهای مالی منعقده با اعتباردهندگان خارجی اطلاق می شود.
«محمدرضا مروارید» روز دوشنبه در نشست با اعضای شورای اسلامی استان اظهار کرد: تمام توان مدیران و نمایندگان استان این است که اعتبارهای کلان برای ایلام جذب کنند و باید این موضوع را مد نظر قرار داد که اکنون با وجود مشکلات کشور این مسائل قابل حل نبوده و در این راستا باید جهشی در بحث سرمایه گذاری انجام گیرد تا ایلام به رشد و پیشرفت اقتصادی دست یابد.
وی اظهار کرد: اگر سرمایه گذاری در استان ایجاد نشود، امید زیادی به دیگر راه ها نیست؛ زیرا باید ثروتی وجود داشته باشد تا اشتغال زایی و تولید در ایلام اجرایی و محقق شود.
نماینده ارشد دولت تدبیر و امید در ایلام ادامه داد: بررسی ها نشان می دهد که اکنون پنج هزار میلیارد تومان طرح عمرانی در استان وجود دارد که در هشت سال گذشته فقط یک هزار میلیارد تومان از آن پرداخت شده است.
وی گفت: اگر سه سال پیاپی یک هزار میلیارد تومان وارد ایلام شود، استان در بسیاری از شاخص ها به میانگین کشوری خواهد رسید.
مروارید یادآور شد: در بحث سرمایه گذاری های کلان حدود 15 طرح عمده در حال اجرا در استان وجود دارد که اگر این پروژه ها اجرا شود تحول بزرگی در استان رخ خواهد داد.
استاندار به مقوله بهداشت و درمان در ایلام اشاره کرد و گفت: در این زمینه اگر بیمارستان 320 تختخوابی ایلام راه اندازی شود، مشکل بهداشت و درمان این منطقه از میهن اسلامی حل خواهد شد.
وی همچنین افزود: جایگاه شوراها در استان باید روشن و مشخص باشد و مدیران و مسوولان اطلاع کامل از این موضوع داشته باشند.
مروارید ادامه داد: شوراها از نهادها و مفاهیمی است که یک فصل کامل از قانون اساسی جمهوری اسلامی به آن اختصاص یافته و در اوایل انقلاب در زمینه مباحث حاکمیتی بود که مرحوم آیت الله طالقانی برای نخستین بار بحث شوراها را مطرح کرد.
استاندار ایلام تاکید کرد: باید از ظرفیت و توان نهاد مردم سالار شوراها استفاده بیشتری در ساختار نظام شود زیرا گروهی که برگزیده ملت هستند، می توانند کارهای مردم را دنبال و به پیش برند که در این زمینه لازم است کارهای فکری و پژوهشی انجام شود. وی یادآور شد: هماهنگی میان شوراهای اسلامی و دستگاه های خدمات رسان از جمله مواردی است که باید در شوراها به آن توجه بیشتری شود.
702/565

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




09/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن