تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس براى اصلاح خود، خويشتن را به زحمت بيندازد، خوشبخت مى‏شود هر كس خود را در لذت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804374341




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تاسيس بيمه، بانک و دانشگاه کارآفرينان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۸ تير ۱۳۹۳ (۱۶:۲۹ب.ظ)
تاسيس بيمه، بانک و دانشگاه کارآفرينان کانون عالي کارآفرينان مانعي براي هيچ صنعت و واحد توليدي نيست، بلکه در امتداد آنها و در نقش کمک‌کننده ايفاي نقش خواهد کرد
به گزارش خبرگزاري موج، بهروز فروتن در نخستين جلسه اعضاي کانون عالي موسسه ملي مشاوره و کسب و کار و کارآفريني ايران با بيان اين مطلب اظهار کرد: بي‌ترديد آغاز هر راه بي‌مشکل نيست و هيچ‌گاه مهم نخواهد بود، افراد با چه انديشه‌اي وارد اين مجموعه شوند، مهم اين است که اعضا با انديشه بهتر براي سازندگي ايران خارج شوند.
وي در ادامه گفت: تلاشگران بايد در هر فعاليتي که براي احياي صنعت سالم انجام مي‌شود حاضر باشند.
دبير کانون عالي کارآفرينان موسسه ملي مشاوره و کسب و کار و کارآفريني سه محور اساسي عضويت افراد در اين کانون را تشريح کرد و گفت: هيچ کدام از اعضاي حاضر در اين تشکل نبايد مسايل شخصي و فردي را مطرح کنند، آنها بايد ريشه در جامعه و توليد داشته باشند و دلشان براي جامعه و هويت ملي بتپد.

*بانک، بيمه و دانشگاه کارآفرينان تاسيس خواهد شد
همچنين مديرعامل موسسه ملي مشاوره کسب و کار و کارآفريني اظهار کرد: ايجاد بانک، بيمه و دانشگاه کارآفرينان جزو اهداف اصلي کانون عالي کارآفرينان است و با توجه به مشکلات متعدد بانکي بايد کارآفرينان صنعتي يک بانک خصوصي تاسيس کنند.
کريمي تصريح کرد: بانک‌ها برنامه‌اي براي تامين سرمايه در گردش توليد ندارند و توليدکنندگان ميان زمين و هوا گرفتار شده‌اند.
وي يادآور شد: در سال‌هاي گذشته 18 هزار ميليارد تومان به بنگاه‌هاي زودبازده و اقتصادي تزريق شد، اما به دليل حمايت نکردن بانک‌ها در راستاي تامين سرمايه در گردش، امروز کوهي از آهن‌آلات در شهرک‌هاي صنعتي انباشته شده است.
کريمي با تاکيد بر اينکه موسسه ملي مشاوره و کسب و کار و کارآفريني در راستاي سياست‌هاي کلي اقتصاد مقاومتي تاسيس شده، خاطرنشان کرد: اين موسسه با هدف حمايت و توسعه کارآفريني و کسب و کار، حفظ اشتغال موجود، افزايش رقابت‌پذيري سالم در توليد و توسعه بازار توانمند در عرصه ملي، منطقه‌اي و بين‌المللي با بهره‌گيري حداکثري از ظرفيت‌هاي نخبگان و کارآفرينان ارشد کشور جهت شناسايي، ارزيابي و حمايت از استعدادها فعاليت خواهد کرد.

*استاندارد کارآفريني تدوين مي‌شود
دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام نيز در اين جلسه اظهار کرد: با تعريف شاخص‌ها و استانداردهاي لازم توسط موسسه ملي مشاوره کسب و کار و کارآفريني استاندارد کارآفريني تهيه و به کارآفرينان اهدا خواهد شد تا با نصب اين آرم ويژگي‌هاي آن مجموعه به مخاطبان معرفي شود.
رضايي افزود: در موسسه ملي مشاوره کسب و کار و کارآفريني قرار است تا هرم منزلت اجتماعي کارآفريني ايجاد شود و کارآفرينان سراسر کشور براساس استانداردهايي شناسايي شده و کانوني از معتبرترين کارآفرينان کشور تشکيل شود تا افرادي که داراي شاخص‌هاي لازم هستند عضو کانون شده و ديگران هم درصدد تلاش براي تصاحب اين شرايط براي ورود به کانون شوند.
وي با اشاره به اينکه اين موسسه هيچ فعاليت اقتصادي نخواهد داشت و تنها اقدام به ارايه مشاوره‌هاي لازم خواهد کرد، افزود: در کشور کارآفرينان شايسته‌اي فعاليت دارند که اگر حمايت‌هاي جدي از آنها صورت پذيرد، نه‌تنها مشکلات داخلي، بلکه توان مرتفع ساختن مشکلات منطقه با همت کارآفرينان ايراني وجود خواهد داشت.
رضايي با تاکيد بر اينکه اين موسسه مستقل از مجمع تشخيص مصلحت نظام فعاليت مي‌کند و نقش وي تنها در راستاي حمايت از کارآفرينان است، بيان کرد: ايجاد موسسات کارآفريني بسيار مفيد است، چراکه کارآفرينان کشور بدون مشاوره نمي‌توانند حرف‌هايشان را به گوش مسوولان برسانند و اينگونه موسسه‌ها نقش موثري در توانمندسازي کارآفرينان کشور ايفا خواهد کرد.
دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت: با توجه به اينکه اين موسسه ثبت شده است مي‌تواند حتي به عنوان عضوي از اتاق بازرگاني فعاليت کند و از آنجايي که اتاق بازرگاني ماهيت شرکتي ندارد، نبايد در مقابل ساير موسسه‌ها احساس رقابت کند.
وي با تاکيد مجدد بر ماهيت مشاوره‌اي اين موسسه تصريح کرد: ارايه مشاوره به مسوولان کشور، کارآفرينان و مشاوره‌هاي فني ازجمله وظايف اين موسسه تعريف شده است، چراکه هيچ‌گاه نبايد مسوولان در دولت، مجلس و ديگر متوليان مرتبط با کارآفرينان، خود را بي‌نياز از نظرات مخاطبان خود بدانند و بايد حتي در تصويب قوانين از نقطه نظرات آنها استفاده شود و از اين رو يکي از اقدام‌هاي اصلي اين موسسه ارايه مشاوره در امور کارآفريني به تصميم‌گيران کشور است.
وي بررسي پنج سال آينده اقتصاد و پيش‌بيني آينده اقتصاد دنيا براي جلوگيري از تبعات توفان‌هاي اقتصادي براي کارآفرينان ايراني را وظيفه ديگر موسسه برشمرد و خاطرنشان کرد: اين موسسه بايد بتواند آينده بازارهاي منطقه و دنيا را پيش‌بيني و به کارآفرينان اعلام کند تا کارآفرينان با برنامه‌ريزي و توانمندي بيشتري با بحران‌هاي اقتصادي مواجه شوند و به واقع اين موسسه مي‌تواند مشاوره‌هاي راهبردي در رابطه با محيط کسب و کار آينده کشور و منطقه ارايه دهد.
رضايي اضافه کرد: کارآفرينان ما افراد بسيار شايسته‌اي هستند و در صورتي که دچار مشکلي شوند، هيچ کمکي متوجه آنها نخواهد بود و از اين رو موسسه ملي مشاوره کسب و کار و کارآفريني تشکيل شده که در بحران‌ها به ياري کارآفرينان بشتابد و حتي دست ياري به سوي کارآفريناني که داراي اهليت بوده و در زندان هستند دراز کند.
وي با تاکيد بر اينکه کارآفرينان امروز فرماندهان اقتصادي ما هستند، تاکيد کرد:‌ عيب‌يابي و اصلاح فرآيندهاي توليد در کسب و کار ازجمله رئوس برنامه‌هاي اين موسسه است تا پس از شناسايي، راندمان توليد را ارتقا يابد.
دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام ضمن بيان اينکه امروز معلوم نيست جايگاه يک کارآفرين در اقتدار ملي کجاست، گفت: وقتي در کشور ما کارآفريني که 5 تا 6 هزار نفر اشتغالزايي داشته است منزلتي کمتر از يک کاپيتان تيم فوتبال دارد، بديهي است که اين منزلت اجتماعي و اقتصادي نياز به بازنگري دارد و اين موسسه در اين راستا گام خواهد برداشت.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن