تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ياد خدا عقل را آرامش مى دهد، دل را روشن مى كند و رحمت او را فرود مى آورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814785844




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عمر قایقرانی مازندران بر باد رفته است/ مصادره اموال هیئت توسط رئیس سابق


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > مازندران آقایی:
عمر قایقرانی مازندران بر باد رفته است/ مصادره اموال هیئت توسط رئیس سابق
بابلسر - خبرگزاری مهر: سرپرست هیئت قایقرانی مازندران با انتقاد از مسئولان ارشد ورزش استان که چرا به کارشان واقف نیستند گفت: سکوت و بی توجهی مسئولان ارشد ورزش استان عمر قایقرانان مازنی را بر باد داد.



فرامز آقایی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه قایقرانی از رشته های پرمدال و دارای استعداد فراوان در مازندران است به درخشش قایقرانان مازنی در رشته های کایاک، کانو کانادایی،کانوپولو و روئینگ  در مسابقات آسیایی وبین المللی اشاره کرد و  گفت: حدود یک ماه از دریافت حکم سرپرستی ام می گذرد اما در این مدت به دلیل نداشتن امکانات اولیه مانند مهر و سربرگ ، قادر به انجام فعالیت نیستیم. آقاییافزود: رییس سابق هیات قایقرانی مازندران که از کارمندان اداره کل ورزش استان است به بهانه داشتن طلب مالی، بدون اطلاع و با در دست داشتن کلید اتاق کار مخفیانه همه اموال هیات قایقرانی استان  در بابلسر را به مکان نامعلومی انتقال داد و از آن زمان تاکنون علاوه بر پیگیریهای متعدد با مسئولان ارشد استان و حراست و بازرسی اداره کل ورزش و جوانان مازندران برای بازگرداندن این لوازم که از پیش نیازهای اصلی فعالیت هیات قایقرانی است به نتیجه نرسیده است. وی خواستار خارج کردن اموال این هیئت از مصادره رئیس قبلی و بازگرداندن آن شد و با بیان اینکه هفته گذشته نمابری از فدراسیون قایقرانی مبنی بر دعوت  قایقرانان مازندرانی به اردوی تیم ملی ارسال شد ، اما به دلیل نداشتن سربرگ و مهر هیات قادر به اعزام این ورزشکاران نیستیم تاکید کرد: سکوت و بی توجهی  مسئولان ارشد ورزش استان  عمر قایقرانان مازنی را بر باد داد. سرپرست هیات قایقرانی مازندران  در خصوص دعوت شدگان به اردوی تیم ملی قایقرانی کشورمان گفت : امین بوداغی و فرزین اسدی در  رشته کایاک و پژمان دیوسالاری در رشته کانو کانادایی آقایان دعوت شدگان به  اردوی تیم ملی آبهای آرام  هستند. آقایی یاد اور شد: با توجه به بازگشت تیم ملی روئینگ بانوان کشورمان  از مسابقات کاپ 2 جهانی فرانسه این تیم  بلافاصله تمرینات خود در نهمین مرحله اردوی آمادگی ادامه داد که شیما جباری نیز به این اردو دعوت شد.


۱۳۹۳/۴/۸ - ۱۵:۲۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 77]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن