تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس حقيقت را از طريق قرآن نشناسد، از فتنه ها بركنار نمى ماند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819262366




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با نگار جواهریان و رامبد جوان «عشق تعطیل نیست»


واضح آرشیو وب فارسی:سیمرغ: با نگار جواهریان و رامبد جوان «عشق تعطیل نیست»

با نگار جواهریان و رامبد جوان «عشق تعطیل نیست»

مجموعه «عشق تعطیل نیست» با انتخاب بازیگران و ساخت دکورها بزودی مقابل دوربین خواهد رفت. این سریال قرار است از شبکه نمایش خانگی عرضه شود.

 مجموعه «عشق تعطیل نیست» با انتخاب بازیگران و ساخت دکورها بزودی مقابل دوربین خواهد رفت.سریال «عشق تعطیل نیست» به کارگردانی بیژن بیرنگ همچنان در مرحله پیش تولید قرار دارد و گروه این روزها مشغول مذاکره با بازیگران و ساخت دکورهای مجموعه هستند.پیش تولید این سریال از سال گذشته آغاز و تاکنون از طرف عوامل تولید نام بازیگران مختلفی برای بازی در این سریال اعلام شد.بیرنگ سال گذشته از حضور قطعی الناز شاکردوست، مهرانه مهین ترابی و بهنوش بختیاری در این سریال خبر داد، ولی طبق شنیده‌های خبرنگار ما، با توجه به عدم ثبت قرارداد با اسپانسر – که شنیده می شود یکی از چهره های معروف فوتبالی است- هنوز حضور هیچکدام از بازیگران قطعی نشده است. گروه تولید به اجبار بازیگران را آزاد گذاشته و همچنان برخی از آنان با پروژه های دیگر در حال بستن قراردادهای جدید هستند.علاوه بر این بازیگران خبرهایی مبنی بر حضور افسانه بایگان و اشکان خطیبی نیز برای حضور در این سریال منتشر شد. ضمن اینکه شنیده می شود طی هفته گذشته گروه تولید این سریال با رامبد جوان و نگار جواهریان نیز توافقاتی داشته اند.تصویربرداری «عشق تعطیل نیست» قرار است به طور کامل در یک دکور به وسعت 2800 متر در شهرک سینمایی انجام شود که هنوز ساخت آن به پایان نرسیده و نیمه کاره مانده است.به گزارش بانی فیلم، تاکنون پنج قسمت از متن های این مجموعه که مضمونی عاشقانه دارد توسط بیرنگ به نگارش درآمده و قرار است مابقی قسمت ها با توجه به بازخورد مخاطب نوشته شود.«عشق تعطیل نیست» داستان زندگی زن و شوهری جوان را روایت می‌کند که با اطرافیان خود به مشکل برمی‌ خورند و در ادامه با راه‌حل‌های مختلف می‌ توانند بر آن غلبه کنند تا اینکه... .این سریال قرار است از شبکه نمایش خانگی عرضه شود و همایون ایزدپناه تهیه کنندگی آن را برعهده دارد.بیژن بیرنگ در کارنامه خود ساخت مجموعه های تلویزیونی «همچو سرو»، «خانه سبز»، «سرزمین سبز»، «همسران»، «شام ایرانی» و... را دارد که برخی از آنها را با مرحوم مسعود رسام جلوی دوربین برد. این مجموعه در 13 دی وی دی برای پخش از شبکه نمایش خانگی توزیع خواهد شد.
گردآوری :  گروه  فرهنگ و هنر سیمرغwww.seemorgh.com/culture








این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سیمرغ]
[مشاهده در: www.seemorgh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن