تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خوشا بحال كسانى كه براى خدا گرسنه و تشنه شده‏اند اينان در روز قيامت سير مى‏شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820740335




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رنج‌هاي يك پدر براي باز پس گرفتن دخترش از رجوي


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: رنج‌هاي يك پدر براي باز پس گرفتن دخترش از رجوي
«فيلم ناتمامي براي دخترم سميه» با حضور مرتضي پايه‌شناس، كارگردان اين مستند و حبيب احمد‌زاده، نويسنده و پژوهشگر دفاع مقدس در ششمين جلسه سينما روايت، اكران و نقد خواهد شد.
«فيلم ناتمامي براي دخترم سميه» با حضور مرتضي پايه‌شناس، كارگردان اين مستند و حبيب احمد‌زاده، نويسنده و پژوهشگر دفاع مقدس در ششمين جلسه سينما روايت، اكران و نقد خواهد شد.   به گزارش «جوان»، «فيلم ناتمامي براي دخترم سميه» مستندي است درباره پدري كه سال‌ها به دنبال نجات دخترش از دست فرقه رجوي است. مصطفي محمدي عضو سابق گروهك منافقين كه خود زماني سميه دختر 15ساله‌اش را به عراق و كمپ اشرف فرستاده بود، سال‌هاست كه به دنبال راهي براي رهايي دخترش از سازمان تروريستي مجاهدين خلق است.   وي از مرحله به مرحله اين تلاش فيلم گرفته به اميد روزي كه با دخترش خاطرات آن روزها را مرور كند.  مستند «فيلم ناتمامي براي دخترم سميه» كه پخش آن از تلويزيون با استقبال مردمي مواجه شد، توانست جايزه بهترين مستند سياسي جشنواره بين‌المللي سينما حقيقت را به دست آورد.  ششمين جلسه سينما روايت امروز ساعت 18 در مجتمع فرهنگي اسوه واقع در خيابان انقلاب اسلامي تقاطع بهار جنوبي، اكران و نقد خواهد شد.

منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن