تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز در اول وقت خشنودى خداوند، ميان وقت رحمت خداوند و پايان وقت عفو خداوند است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804321808




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزايش 25 تا 30 درصدي نرخ كرايه تاكسي ها در اهواز/ برخورد با رانندگان متخلف


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > خوزستان ممبيني:
افزايش 25 تا 30 درصدي نرخ كرايه تاكسي ها در اهواز/ برخورد با رانندگان متخلف
اهواز – خبرگزاري مهر: مديرعامل سازمان تاكسيراني اهواز از افزايش 25 تا 30 درصدي نرخ كرايه تاكسي هاي شهري در اهواز خبر داد.



موسي ممبيني در گفتگو با خبرنگار مهر، عنوان كرد: اين افزايش نرخ كرايه تاكسي هاي درون شهري پس از اعلام سازمان تاكسيراني توسط فرماندار و شوراي شهر اهواز تائيد شده است كه پس از حسابرسي نهايي به اطلاع رانندگان تاكسي ها و عموم شهروندان مي رسد. وي با اشاره به اينكه از سال 91 تاكنون هيچگونه افزايش نرخ كرايه تاكسي در اهواز نداشته ايم، افزود: نرخنامه جديد كرايه تاكسي ها به دو صورت در اختيار عموم شهروندان قرار مي گيرد يكي از طريق تابلو اعلانات كه در محل پايانه هاي تاكسي هاي شهري نصب مي شود و ديگري به شكل برچسب نرخنامه كه راننده موظف است آن را بر روي شيشه جلوي  ماشين و در معرض ديد مسافران نصب كند. مديرعامل سازمان تاكسيراني اهواز با بيان اينكه رانندگان تاكسي ها تا زماني كه نرخنامه مصوب را در ماشين نصب نكرده اند حق گرفتن هيچگونه وجه اضافي از مسافران را ندارند، اظهار كرد: تاكنون نرخنامه بعضي از مسيرها به رانندگان آن مسيرها ابلاغ شده است و افزايش كرايه بقيه مسيرها نيز طي روزهاي آينده تعيين و براي اعمال به رانندگان اعلام مي شود. ممبيني تصريح كرد: رانندگان موظف هستند بر طبق كرايه اي كه در نرخنامه قيد شده است از مسافران كرايه بگيرند و مسافران هم مي توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف در اين زمينه و گرفتن مبلغي بيش از آنچه كه در نرخنامه آمده است توسط راننده، مراتب را از طريق شماره هايي كه در برچسب نرخنامه قيد شده به اطلاع مسئولين ذيربط برسانند. وي در اين خصوص توضيح داد: در زير هر نرخنامه دو شماره پيامك و يك شماره پيام گويا قيد شده است كه شهروندان مي توانند موارد تخلف را با قيد شماره يا كد تاكسي مربوطه از طريق اين سه شماره اطلاع دهند تا طبق قوانين با متخلفين برخورد شود. مديرعامل سازمان تاكسيراني اهواز در خصوص نحوه برخورد با رانندگان تاكسي متخلف گفت: سقف جرائم نسبت به نوع و ميزان تخلف هر راننده متفاوت است. ابتدا در دو مرحله به راننده متخلف اخطار داده مي شود ودر ادامه در صورت مشاهده گزارش دوباره تخلف در مرحل بعدي اقدام به جريمه نقدي و در نهايت لغو پروانه فعاليت راننده مي كنيم. ممبيني عنوان كرد: همچنين در صورتي كه شهروندان در خصوص رفتار صحيح و شايسته راننده اي اطلاع رساني كنند آن راننده نيز مورد تشويق قرار خواهد گرفت تا به عنوان الگويي براي ديگر رانندگان معرفي شود. وي با بيان اينكه متاسفانه در بيشتر موارد افزايش نرخ كرايه ها، نبود پول خرد يكي از دلايل رانندگان براي گرفتن كرايه اضافه از مسافران است، خبر داد: قصد داريم به زودي و پس از بررسي هاي انجام شده براي رفع اين معضل و ديگر مشكلات موجود از شيوه پرداخت الكترونيكي كرايه در تاكسي ها استفاده كنيم كه در حال پيگيري و انجام مراحل اوليه اين طرح هستيم. 


۱۳۹۳/۴/۷ - ۱۱:۰۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 79]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن