تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همّت مؤمن در نماز و روزه و عبادت است و همّت منافق در خوردن و نوشيدن؛ مانند حيوا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803890944




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آیت الله جوادی آملی: عراق، گورستان عمومی داعش خواهد شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

آیت الله جوادی آملی: عراق، گورستان عمومی داعش خواهد شد قم ـ ایرنا ـ آیت الله ˈعبدالله جوادی آملیˈ از مراجع تقلید تصریح کرد: اگر داعشی ها عاقل و عادل شدند و سلاح خود را بر زمین گذاشتند«طوبی لهم و حسن مآب»، وگرنه بدانند عراق برای آنها یک گورستان عمومی خواهد بود.


به گزارش ایرنا، به نقل از حوزه نیوز، این مرجع تقلید روز جمعه در پیامی با محکوم کردن جنایت داعش در عراق افزود: آنچه هم اکنون در خاورمیانه می گذرد، برخلاف عقل و عدل است.
ادامه این پیام حاکیست: پیامِ پیامبران الهی بر دو محور و مدار اصلی، یکی جامعه را به عقل دعوت کردن و یکی هم امّت را بر محور عدل اداره کردن است.
وی در پیام خود افزوده است: عقل و عدل را قرآن کریم به صورت تعلیم کتاب و حکمت از یکسو و تزکیه نفوس از سوی دیگر تبیین کرده و اگر مبارزه است، مبارزه با الحاد و شرک و ظلم است که در بخش وسیعی از جهان کنونی ظهور و حضور دارد.
آیت الله جوادی آملی در پیام خود خاطرنشان کرد: آنچه بیش از نیم قرن بر فلسطینی های مظلوم می گذرد برخلاف عقل و عدل است و آنچه استکبار جهانی بعنوان حقوق بشر از آن حمایت می کند برخلاف عقل و عدل است و آنچه فعلاً بعنوان داعش، عراق مظلوم را هدف قرار داده، برخلاف عقل و عدل است و اگر کسی قدرت مقاومت و مبارزه دارد، باید علیه صهیونیسم استکبار بجنگد که آنها را چنین تحریک می کنند.
وی با بیان اینکه این داعشیِ تکفیریِ سلفی که به کُشتن مسلمانهای بی گناه همّت می ورزد، هیچ معیار عقلی و عدلی ندارد، اضافه کرد: قرآن کریم ما را به «ائتسا», «اقتدا» و «تأسّی» به انبیای ابراهیمی دعوت کرده است چرا که آنها آمدند با بت و بت پرستی جنگیدند نه با توحید، آنها با ظلم جنگیدند نه با عدل، آنها با آشوب و غارتگری مبارزه کردند نه با امنیت و آرامش.
آیت الله جوادی آملی تصریح کرد: داعش با عقل می جنگد، با عدل می جنگد، با توحید می جنگد، با ولایت می جنگد، با امنیت و امانت می جنگد، با حرم امن و حریم امن نبوی و علوی و کاظمی و امثال اینها(صلوات الله علیهم) می جنگند.
وی با اشاره به اینکه اوّلین نصیحت ما این است که این سلاحها را به زمین بگذارید، افزود: دستی پیدا کنید که علیه استکبار و صهیونیسم می جنگد، چشمی پیدا کنید که توطئه استکبار و صهیونیسم را می بیند اما داعشی ها نه دستی دارند که با بت مبارزه کنند و نه چشمی دارند که آیات آفاقی و انفسی را ببینند.
آیت الله جوادی آملی در پیام خود با بیان اینکه امیدواریم اینها به عقل بیایند و سلاح خود را به زمین بگذارند و صَلاح عقل را فراهم کنند، افزود: امیدواریم مجاهدان و مبارزان نستوه عراقی و مسلمان های متدیّن شرق و غرب عالم که دعا می کنند، فاتح و پیروز این صحنه باشند تا خطر داعش و داعشی به خود آنها برگردد و استکبار و صهیونیسم را که در پشت صحنه هستند، پشیمان کنند.
دولت اسلامی عراق و شام با نام اختصاری ˈداعشˈ، یک گروه شورشی فعال در عراق و سوریه است که بخش هایی از شمال سوریه و عراق را در تصرف خود دارد.
این گروه به رهبری ابوبکر البغدادی از جنگجویان سلفیِ جداشده از شبکه القاعده تأسیس و علیه دولت های عراق و سوریه و گروه های مخالف دولت سوریه وارد جنگ شده است.
داعش تاکنون جنایت های بیشماری بر ضد زنان، کودکان و افراد بی پناه مرتکب شده و خرابی های زیادی در مناطق تحت اشغال خود ایجاد کرده است.ک/2
569

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




07/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن