تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به آنچه می ‏داند عمل كند، خداوند دانش آنچه را كه نمی ‏داند به او ارزانى م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804139288




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیشرفت ورزش نیازمند حضور بخش خصوصی است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شرق > خراسان رضوی معاون وزیر ورزش:
پیشرفت ورزش نیازمند حضور بخش خصوصی است
مشهد - خبرگزاری مهر: معاون فرهنگی آموزشی و پژوهشی وزارت ورزش و جوانان گفت: ما برای پیشرفت ورزش مان نیازمند حضور بخش خصوصی هستیم و امروز حضور میزان در ورزش باعث رونق والیبال در شرق کشور شده است.



به گزارش خبرنگار مهر، عبدالحمید احمدی جمعه صبح در مراسم آغاز دوره جدید آموزشی آکادمی "میزان" خراسان که در سالن شهید بهشتی مشهد برگزار شد ضمن تاکید بر لزوم حضور بخش خصوصی در ورزش اظهار کرد: حضور موسسه مالی و اعتباری میزان در ورزش باعث رونق والیبال در شرق کشور شده است. وی همچنین ضمن ابراز خرسندی از توجه باشگاه فرهنگی ورزشی میران به بحث استعدادیابی و انجام کارهای پایه ای در والیبال بیان کرد: فعالیت آکادمی میزان می‌‌تواند باعث ماندگاری حضور بخش خصوصی در ورزش شده و باعث گسترش اخلاق و ورزش در کنار یکدیگر شود. معاون فرهنگی آموزشی و پژوهشی وزارت ورزش و جوانان تاکید کرد: باید از حضور بخش خصوصی و همچنین موسسه میزان برای حضور در والیبال و رونق آن حمایت کرد.

حمایت وزارت ورزش و جوانان از استعداد پروری احمدی همچنین به حمایت وزارت ورزش و جوانان از انجام فعالیت‌های خوبی همچون بحث استعداد پروری و اخلاق مداری در ورزش اشاره و اظهار کرد: امیدوارم شاهد این گونه فعالیت ها در بقیه نقاط کشور هم باشیم. غفور حلمی رئیس هیئت مدیره موسسه مالی و اعتبار ی میزان نیز در ادامه این مراسم ضمن ابراز خرسندی از حضور موسسه میزان در ورزش ابراز کرد: از اینکه  می بینم حضور میزان توانسته باعث ایجاد انگیزه و شور و نشاط در بین مردم به ویژه جوانان و نوجوانان شود بسیار خرسند هستم. وی با بیان اینکه بعد از انجام واجبات دینی هیچ کاری بهتر از شاد کردن مردم نیست گفت: حوشحالم در دورانی که برخی معضلات اجتماعی مانند اعتیاد خانواده ها را نگران کرده باشگاه میزان توانسته با دور هم جمع کردن کادری مجرب نوجوانان و جونانان زیادی را جذب ورزش کند.

هدف اصلی میزان اخلاق مداری است حلمی هدف اصلی میزان از حضور در ورزش را اخلاق مداری دانست و اظهار کرد: امیدوارم باشگاه میزان بتواند به وظایفش به خوبی عمل کرده و علاوه بر قهرمانی در اخلاق مداری و توجه به مباحث اخلاقی هم موفق عمل کند. وی افزود: تا زمانی که والیبال درگیر مسائل سیاسی و حاشیه های بی مورد نشود و سایه سیاست بر سر این ورزش سنگینی نکند موسسه مالی و اعتباری میزان  در خدمت ورزش استان های خراسان خواهد بود و اگر غیر از این باشد ما هم دیگر در ورزش حضور نخواهیم داشت. میزان الگویی برای والیبال کشور هادی سیستانی ناظر فدراسیون والیبال هم در  ادامه این مراسم با بیان اینکه امروز صدای آکادمی میزان به سراسر کشور رسیده، افزود:  این آکادمی در آینده  ای نزدیک به الگویی برای والیبال کشور تبدیل خواهد شد. این پیشکسوت والیبال ضمن ابراز خرسندی از توجه باشگاه میزان به اخلاق مداری بیان کرد: خوشبختانه در آکادمی میزان علاوه بر بحث ورزش و اخلاق مداری به بحث آینده علمی و درس بچه ها نیز توجه می شود.

محمد ابراهیمی فاروجی مدیر اجرایی باشگاه و مسئول آکادمی میزان نیز در ابتدای این برنامه ضمن اشاره به فعالیت های آکادمی میزان در استعدادیابی و جذب نوجوانان و جوانانی که توانایی و استعداد حضور در ورزش والییال را دارند گفت: آکادمی میزان در پنج نقطه از مشهد و به صورت کاملا رایگان کار آموزش والیبال را انجام می دهد. وی افزود: در حال حاضر 250 پسر و 150 دختر که از بین هزار و 500 مراجعه کننده برگزیده شده اند در آکادمی میزان حضور داشته و والیبال را به صورت پایه ای آموزش می بینند. گفتنی است در این مراسم که دو ساعت به طول انجامید برنامه های متعدد فرهنگی و هنری اجرا شد، همچنین حضور خانواده های نوجوانان و جوانان عضو آکادمی میزان در سالن محل برگزاری مراسم به شور نشاط این جشن افزوده بود.












۱۳۹۳/۴/۶ - ۱۲:۳۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن