تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هیچ ثروتی چون عقل و هیچ فقری چون جهل و هیچ میراثی چون ادب و هیچ پشتیبانی چون مشورت نخ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819051370




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

باند دوم جاده اردستان – اصفهان با حضور وزیر راه و شهرسازی افتتاح شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

باند دوم جاده اردستان – اصفهان با حضور وزیر راه و شهرسازی افتتاح شد کاشان– ایرنا- باند دوم جاده اردستان – اصفهان به طول 18 کیلومتر روز جمعه با حضور ˈعباس آخوندیˈ وزیر راه و شهرسازی افتتاح شد.


به گزارش ایرنا، نماینده مردم اردستان، زواره و مهاباد در مجلس در آیین افتتاح این طرح اظهار داشت: طول جاده اصفهان – اردستان 130کیلومتر است که 58 کیلومتر آن در حوزه اردستان واقع است.
ˈاحمد بخشایشˈ افزود: 630 میلیارد ریال برای ساخت باند دوم این جاده به طول 18 کیلومتر و عرض 12 متر هزینه شده است.
وی با اشاره به طول 30 کیلومتری در حال ساخت این جاده و ساخت 28 پل در مسیر آن تاکید کرد: دو هزار میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل این جاده مورد نیاز است.
شهرستان اردستان با مساحت حدود 12 هزار کیلومترمربع و جمعیت افزون بر 45 هزار نفر در 118 کیلومتری شمال شرق مرکز استان اصفهان قرار دارد.
وزیر راه و شهرسازی در ادامه سفر خود به اصفهان منظور افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه های راه سازی، امروز جمعه به شهرستانهای اردستان، نطنز، کاشان و آران و بیدگل در شمال استان اصفهان سفر کرده است.
543/ع/7429/545

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




06/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن