تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر بنده اى بر همان چيزى كه در درون داشته و با آن از دنيا رفته، برانگيخته مى شود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819219508




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزیر راه و شهرسازی وارد اصفهان شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

وزیر راه و شهرسازی وارد اصفهان شد اصفهان- ایرنا- وزیر راه و شهرسازی عصر چهارشنبه به منظور افتتاح و بازدید از چند پروژه عمرانی وارد اصفهان شد.


به گزارش ایرنا، افتتاح کمربندی خمینی شهر و محور مبارکه ـ طالخونچه ـ شهرضا، بازدید از روند اجرایی پروژه های بیمارستانی 160 تختخوابی منظریه خمینی شهر، آزادراه کنار گذر غربی اصفهان و محور چهار خطه سیمان سپاهان در شهرستان مبارکه از مهمترین برنامه های امروز«عباس آخوندی» در استان اصفهان است .
وی همچنین فردا، پنجشنبه پس از نشست با فعالان حوزه حمل و نقل، مسکن و دانشگاهیان استان به ذوب آهن اصفهان می رود.
قرار است عصر پنجشنبه نیز با حضور وزیر راه و شهرسازی، 30 کیلومتر باند دوم زرین شهر- شهرکرد در شهرستان لنجان و 10 کیلومتر باند دوم نیک آباد ـ حسن آباد در شهرستان اصفهان افتتاح شود.
بازدید از بیمارستان 96 تختخوابیˈ کلیشادˈ و گردنه ˈآبنیل ˈ در شهرستان فلاورجان، کمربندی جنوب غربی و بافت فرسوده شهر اصفهان از دیگر برنامه های عصر فردای وزیر راه و شهرسازی در استان اعلام شده است.
در ادامه این سفر سه روزه، وزیر راه وشهرسازی روز جمعه 18 کیلومتر محور دو بانده اردستان ـ اصفهان و 22 کیلومتر کمربندی آران و بیدگل را افتتاح می کند و کلنگ کمربندی آران و بیدگل به جاده قم- گرمسار را نیز به زمین می زند.
آخوندی همچنین روز جمعه از آزادراه کنار گذر شرقی، پروژه قطار سریع السیر اصفهان - تهران و محور بادرود ـ نطنز ـ کاشان دیدن خواهد کرد.
این سفر هشتمین سفر استانی عباس آخوندی بعنوان وزیر راه و مسکن شهرسازی دولت یازدهم است.
وی در اولین سفر استانی خود مهر سال 92 به خوزستان رفت و علاوه بر این استان، تاکنون از استانهای خراسان رضوی، خراسان شمالی، قزوین، هرمزدگان ،بوشهر و مازندران نیز دیدن کرده است .
توجه به سرمایه گذاریهای عظیم انباشته شده در زیرساخت ها، افزایش بهره وری، نگاه یکپارچه به توسعه کالبدی و صنعت حمل و نقل از نکات مورد تاکید وزیر راه و مسکن و شهرسازی در جریان این سفرها اعلام شده است.
یکپارچگی و سازگاری درونی بین سیستم های مختلف حمل و نقل شامل دریایی، هوایی، ریلی و جاده ای، سازگاری نهادی و فرایندی به منظور بهبود محیط کسب و کار فعالان صنعت حمل و نقل و بخشهای جاده ای و شبکه عبور و مرور شهرها و وحدت بین برنامه های توسعه کالبدی در سطوح ملی، منطقه ای و محلی و همچنین توسعه شهری و سکونتگاهی، برنامه های توسعه صنعتی و خدماتی ملی و برنامه حمل و نقل و در مجموع همگرایی بین صنعت حمل و نقل و حفاظت از محیط زیست و تولید ثروت از مهمترین برنامه های وزیر راه و شهرسازی دولت یازدهم عنوان شده است .
.ت/7148 / 556 /543//

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




04/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن