تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فال بد زدن شرك است و هيچ كس ازما نيست مگر اين كه به نحوى دستخوش فال بد زدن مى شود، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819480841




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ساعت پخت نان در واحدهای سنگک و بربری پزی زنجان تغییر می کند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

ساعت پخت نان در واحدهای سنگک و بربری پزی زنجان تغییر می کند زنجان- ایرنا- رییس اتحادیه نانوایان شهرستان زنجان از تغییر ساعت پخت نان در واحدهای سنگک و بربری پزی در ماه مبارک رمضان خبرداد.


رحمان قنبری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همه سال همزمان با ماه مبارک رمضان ساعت پخت نان در واحدهای سنگک و بربری این شهرستان تغییر می کند.
وی یادآورشد: این واحدها از ساعت 14 عصر تا زمان افطار اقدام به پخت نان خواهند کرد که قبل از ماه مبارک رمضان ساعات پخت، صبح و عصر انجام می شد.
قنبری ابرازکرد: واحدهای نانوایی لواش نیز از ساعت هفت صبح اقدام به پخت خواهند کرد.
رییس اتحادیه نانوایان شهرستان زنجان گفت: هم اکنون 547 واحد نانوایی اعم از لواش، سنگک و بربری در این شهرستان دارای مجوز هستند که از این تعداد 160 واحد بربری، 34 واحد سنگک پزی بوده و تعدادی از واحدهای لواش پزی نیز غیر فعال هستند.
قنبری تاکید کرد: سه واحد در این صنف، بدون مجوز اقدام به پخت کرده اند که بر اساس اخطارهای کتبی باید این واحدها جمع آوری شود.
وی علت این جمع آوری و عدم اقدام به کسب مجوز برای شروع فعالیت مجدد را، محدودیت در صدور مجوز و افزایش تعداد واحدهای نانوایی نسبت به میانگین کشوری ذکر کرد.
قنبری با اشاره به سهمیه آرد واحدهای صنفی نانوایی در ماه مبارک رمضان گفت: این سهمیه برای هر یک از واحدهای سنگک و بربری پزی یک کیسه 40 کیلویی افزایش و از طرفی دیگر، مقدار سهمیه واحدهای لواش نیز در این ماه مبارک تعدیل می شود.
وی خاطرنشان کرد: بر اساس بازرسی های انجام شده از واحدهای صنفی نانوایی در شهرستان زنجان، بیشترین تخلف در خصوص عدم رعایت بهداشت و کم فروشی بوده است.
رییس اتحادیه نانوایان شهرستان زنجان عمده علت کم فروشی در این صنف را، عدم تغییر قیمت نان از سال 89 به بعد ذکر کرد.
قنبری قیمت یک عدد نان سنگک بدون خشخاش را چهارهزار ریال، با خشخاش، پنج هزار ریال، قیمت هر عدد نان بربری بدون خشخاش سه هزار و 500 ریال و با خشخاش را پنج هزار ریال بیان کرد.
وی تاکید کرد: خرید نان سنگک و بربری با خشخاش باید با درخواست و تمایل مشتری باشد.
7325/596

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




05/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن