تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 6 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه دیدید که بنده ای گناهان مردمان را جستجو می کند و گناهان خویش را فراموش کرده...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802200191




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نایب رییس اتاق بازرگانی ایران: دولت به بخش خصوصی اعتماد کرده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نایب رییس اتاق بازرگانی ایران: دولت به بخش خصوصی اعتماد کرده است کرمان - ایرنا - نایب رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران گفت: اینکه دولت بخش خصوصی را در همه ابعاد بین المللی وارد کرده و اولین بار در سفر به ترکیه بیش از 100 فعال بخش خصوصی را همراه خود برده، نشانگر اعتماد دولت به بخش خصوصی است.


به گزارش ایرنا، ˈمحسن جلال پورˈ روز پنجشنبه در همایش تجلیل از تلاشگران نمونه عرصه صنعت و معدن استان کرمان، افزود: رکورد تورمی، مشکل اصلی اقتصاد کشور به شمار می رود و دولت یازدهم نیز از ابتدا به دلیل فضای اجتماعی و نیاز واقعی همه اقشار جامعه چه مصرف کننده و چه تولید کننده به کنترل تورم پرداخته و تاکنون نیز به پیشرفت های خوبی دست یافته است.
وی ادامه داد: کنترل تورم با توجه به رکود، مشکلاتی را در عرصه رونق و کسب و کار ایجاد می کند زیرا درمان رکود و تورم با هم متفاوت است.
وی اظهار کرد: در ماه های اخیر، دولت به صورت جدی به کنترل تورم پرداخته است زیرا بدون کنترل تورم، رونق پایدار ایجاد نمی شود.
جلال پور تاکید کرد: اگر به سرعت به سمت خروج از رکورد نرویم، اشتغال و تولید با مشکل جدی مواجه شده و تورم نیز بر می گردد و برای جلوگیری از تورم مجدد، باید نیازها و عوامل خروج از رکود را بررسی و عملی کنیم.
وی خروج از انزوای سیاسی و حضور در عرصه بین المللی را اصلی ترین موضوع برای خروج از رکود ذکر کرد و گفت: در یک سال گذشته، دولت با نگاه علمی و تیزبینانه به این موضوع نگاه کرده است.
وی ادامه داد: بخش خصوصی نیز باید حداکثر همکاری را با سایر کشورها داشته باشد و شرایط را به گونه ای فراهم کند که بخش خصوصی سایر کشورها متقاضی ادامه این فعالیت ها باشد.
رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان با تاکید بر این که توجه به افزایش تقاضای خارجی موجب رونق اقتصادی می شود، گفت: در فضای کنونی باید حرکت به سمت صادرات را با نگاه دولت به بخش خصوصی دنبال کنیم.
وی با تاکید بر تسهیل اموری که موجب کمک به واحدهای اقتصادی می شود، اضافه کرد: کاهش نرخ مالیاتی یکی از راهکارهایی است که کشورهای بزرگ در زمان رکود، آن را اجرایی می کنند.
جلال پور با اشاره به این که بسیاری از فشارهایی که از سوی تامین اجتماعی و امور مالیاتی به عرصه تولید وارد می شود، کارآمد نیست، خاطرنشان کرد: اگر نرخ مالیات را کاهش دهیم، شاید ابتدا نرخ درآمد دولت کاهش یابد اما بعد از آن میزان بیشتری از نرخ تولید حاصل دولت می شود.
وی اظهار کرد: یکی دیگر از مولفه های مورد نیاز برای رونق اقتصادی در کشور، دادن پروژه های عمرانی به بخش خصوصی و پرداخت بدهی های دولت به بخش خصوصی است.
وی تاکید کرد: بخش خصوصی باید در اولویت اول باشد و طرح های مختلف به جای واگذاری به شرکت ها و واحدهای وابسته به دولت، به بخش خصوصی واگذار شود.
نایب رییس اتاق بازرگانی ایران، صدور اوراق قرضه و تهاتر بدهی ها به بدهی های بخش خصوصی را از دیگر راه های توسعه اقتصادی دانست و گفت: توجه به بخشی از اقتصاد و تولید که تاکنون به آنها توجه ای نشده است، از دیگر موارد مورد تاکید در این زمینه به شمار می رود و در این رابطه می توان به توسعه صنعت گردشگری و افزایش ورود گردشگران به کشور توجه کرد.
وی بیان کرد: لایحه حمایت از تولید که از زوایای مختلف به موضوعات اقتصادی پرداخته نیز در حال بررسی است.
جلال پور همچنین از سازمان صنعت، معدن و تجارت، استانداری، نمایندگان مجلس، خانه صنعت و معدن و سایر تلاشگران اقتصادی در استان کرمان بواسطه انجام اقدامات و برنامه های مناسب برای توسعه اقتصادی این استان تقدیر کرد.
وی گفت: انسجام و همراهی مسوولان و همت نمایندگان مجلس در ماه های گذشته دستاوردهای خوبی را برای استان کرمان در پی داشته است.
در این آیین از واحدهای برتر صنعتی و معدنی، پیشکسوتان منتخب بخش صنعت و معدن، واحدهای تحقیق و توسعه نمونه، مکتشف نمونه معدنی، چهره منتخب دانشگاه فعال در بخش صنعت و معدن، ورزشکاران منتخب بخش صنعت و معدن، خانواده شهدای فعال در بخش صنعت و معدن و طرح های منتخب نمونه تقدیر شد.ک/2
7440/8154

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




05/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن