تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش منافق در زبان او و دانش مؤمن در كردار اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802732601




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رییس هیات مدیره خانه صنعت ومعدن قزوین:بخش خصوصی به دولت یازدهم امیدوار است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

رییس هیات مدیره خانه صنعت ومعدن قزوین:بخش خصوصی به دولت یازدهم امیدوار است قزوین- ایرنا- رییس هیات مدیره خانه صنعت و معدن استان قزوین با بیان اینکه بخش خصوصی به دولت تدبیر و امید، امیدوار است، گفت: با آغاز به کار دولت تدبیر و امید، آرامش بر اقتصاد کشور حاکم شد.


به گزارش ایرنا، ˈعلی محمد زمانیˈ روز چهارشنبه در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی استان قزوین، با بیان اینکه حمایت از تولید، اقتصاد مقاومتی را محقق می کند، افزود: رکود اقتصادی و کاهش ظرفیت تولید، افزایش تورم، نوسانات ارزی و تحریم های اقتصادی طی چند سال گذشته منجر شد تا اقتصاد و سرمایه گذاری با مشکلات متعددی روبرو شوند.
وی اظهارکرد: نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان ˈاقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادیˈ در حوزه اقتصاد، ضامن رشد تولید و خودکفایی است.
زمانی ادامه داد: ابلاغ سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی با تاکید بر درون زا بودن و تکیه بر ظرفیت ها و امکانات داخلی، در عین برون گرایی و تعامل صحیح با اقتصاد دیگر کشورها، خواست مصرف کنندگان کالاهای داخلی را نظم می بخشد و سبب می شود تا تولیدکنندگان ارتقای کیفیت تولید را در دستور کار قرار دهند.
این فعال اقتصادی گفت: یکی از بزرگترین دغدغه های صنعتگران و تولیدکنندگان ما رکود تورمی است که مشکلات بسیاری را در بخش اقتصاد ایجاد کرده است و تنها راهکار برون رفت آن نیز در اقتصاد مقاومتی است که از سوی مقام معظم رهبری به مسوولان سه قوه ابلاغ شده است.
محمدزمانی تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی فرصت ذی قیمتی است که باید به آن پرداخته شود و یکی از مواردی که در این مدل مورد تاکید است، تولید داخلی است.
وی یادآور شد: نگاه بخش دولتی باید به تشکل های بخش خصوصی تغییر کند و در سال مدیریت جهادی باید به تشکل ها بها داده شود.
محمدزمانی، همکاری نکردن برخی بانک های عامل با صاحبان صنایع را یکی از مشکلات این بخش دانست و گفت: این عدم همکاری با اهداف اقتصاد مقاومتی مغایرت دارد، چرا که بسیاری از واحدها تنها مشکل نقدینگی دارند و اگر این معضل رفع شود، می توانند به اقتصاد کشور کمک کنند.
وی ادامه داد: برخی بانک ها به بخشنامه های بانک مرکزی توجهی نمی کنند و متاسفانه تعدادی دیگر نیز به توقیف واحدهای تولیدی که وام معوقه دارند اقدام و جمعی از کارگران را بیکار می کنند.
رییس هیات مدیره خانه صنعت و معدن استان قزوین خاطرنشان کرد: بانکها حدود 36واحد تولیدی را بخاطر بدهی به اجرا گذاشته اند که این اتفاق خوبی برای استان ما نیست.
محمد زمانی در ادامه گفت: خانه صنعت و معدن استان نخستین تشکل صنعتی و معدنی و قدیمی ترین مجموعه در این حوزه است و تشکل های موجود استان در حوزه صنعت، تولید و بازرگانی مولود این خانه هستند.
وی خاطرنشان کرد: خانه صنعت و معدن در دو سال گذشته دچار رکود نسبی شد، ولی در انتهای سال 92، با همت صنعت کاران و صاحبان تولید با راهبرد تحقق اقتصاد مقاومتی به فعالیت خود تداوم می بخشد.
محمدزمانی با اشاره به اهداف این خانه توضیح داد: کمک به توسعه صنعت، معدن و تجارت، افزایش سهم صنعت و معدن در تولید و اشتغال، حضور در بازارهای داخلی و بین المللی و همکاری با دولت و دستگاه های اجرایی برای توسعه صنعتی و معدنی ازجمله اهداف این خانه است.
وی خانه صنعت و معدن را بازوی دولت در امور صنعت دانست و افزود: این خانه همه تلاش خود را برای همکاری با دستگاه های اجرایی استان در راستای رفع موانع تولید بکار گرفته است.
رییس هیات مدیره خانه صنعت و معدن استان قزوین خاطرنشان کرد: در حال حاضر در این خانه، انجمن صنفی تشکیل شده و در آینده نزدیک این انجمن ها به صورت تخصصی مشکلات صنایع استان مورد بررسی قرار خواهند داد.
استان قزوین دارای سه هزارو 254 واحد تولیدی بزرگ و کوچک صنعتی است.
7389/ 614

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




04/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن