تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى جوانان! آبرويتان را با ادب و دينتان را با دانش حفظ كنيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813110964




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کتک زدن پیرزن ها و پیرمردهای معلول!


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: کتک زدن پیرزن ها و پیرمردهای معلول!


این بار ماجرا به برخورد شدید پلیس انگلیس با شماری از افراد کهنسال و معلول در منطقه «شفیلد» مربوط است. پلیس انگلیس با خشونت، چند فرد سالخورده معلول را مضروب کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، شماری از نیروهای پلیس انگلیس، در رفتاری خشونت بار، چند فرد سالخورده معلول را هدف ضرب و جرح قرار داد.   در جریان اعتراض چند بازنشسته مستمری بگیر انگلیسی در منطقه شفیلد، برخوردهایی بین پلیس و این افراد رخ داد.   ماموران پلیس، یکی از این افراد کهنسال را که نابینا بود، هدف کتک کاری قرار دادند؛ به طوری که آثار بریدگی و کبودی روی بدن او برجا ماند و کارش به بیمارستان کشید.   پلیس تا آنجا با وی به خشونت رفتار کرد که از صندلی چرخدار به زمین افتاد و آسیب دید.


یک سالمند دیگر هم در این برخوردها مجروح شد و به بیمارستان انتقال داده شد.
بازنشستگان و مستمری بگیران انگلیسی اعلام کرده اند پس از مشاهده رفتار پلیس کشورشان که رفتاری اوباش و اراذل گونه بوده، به اعتراض هایشان ادامه خواهند داد.
معترضان سالخورده در انگلیس خواهان استمرار برنامه  های حمایت های مالی دولتی هستند؛ اما دولت انگلیس به علت اجرای برنامه ریاضت اقتصادی برای کاهش دادن کسری بودجه اش، مجبور شده است بودجه این بخش ها را کاهش دهد.
دانلود
 

لینک را کپی کنید


چهار شنبه ۴ تیر ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن