تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نصيحت كردن در حضور ديگران، خُرد كردن شخصيت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803100483




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حضور هیئت های خارجی در نمایشگاه آشپزخانه، حمام، سونا و نمایشگاه کاشی و سرامیک


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: حضور هیئت های خارجی در نمایشگاه آشپزخانه، حمام، سونا و نمایشگاه کاشی و سرامیک خبرگزاری پانا: دوازدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا که از مهم ترین نمایشگاه های این حوزه در منطقه خاورمیانه محسوب می شود با استقبال چشمگیر هیئت های تجاری خارجی ، صنعتگران، مسئولان و مدیران صنعتی کشور، صاحبان بنگاهای اقتصادی، کارشناسان و استادان دانشگاهها روبرو شده است.
۱۳۹۳ چهارشنبه ۴ تير ساعت 10:11



به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از ستاد خبری دوازدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا ؛ در سه روز برگزاری این نمایشگاه نمایندگانی از هند، ترکیه، بلاروس و افغانستان ضمن بازدید از سالن ها و غرفه های نمایشگاهی ، با تولید کنندگان این حوزه صنعتی کشورمان وارد مذاکرات تجاری شدند.
چند هیئت از استان های مختلف در نمایشگاه حضور یافتند.
این نمایشگاه با حضور بیش از 190 شرکت داخلی و خارجی و در قالب چهار گروه کالایی برگزار شده است.
در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه ؛ علاوه بر شرکت های داخلی ، شرکت ها و نمایندگانی از کره جنوبی، ترکیه ، فنلاند، چین، ایتالیا، سوئیس، اسپانیا، هلند و آمریکا حضور دارند و جدیدترین تولیدات و محصولات خود را در معرض دید علاقه مندان قرار داده اند.
از 190 شرکت حاضر در این نمایشگاه ؛ 30 شرکت خارجی و 160 شرکت داخلی است.
دوازدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر در قالب چهار گروه کالائی برپا شده و در آن؛ انواع وسایل و تجهیزات مختلف آشپزخانه های خانگی، صنعتی و صحرائی ، انواع کابینت ، سینک ظرفشویی ، دستگاههای تهویه ، هواکش و هود آشپزخانه ، سیستم های نورپردازی ، میز و صندلی آشپزخانه ، تجهیزات عمل آوری غذا ، تجهیزات آماده سازی غذا، تجهیزات سرو غذا ( خط سلف سرویس ، کترینگ) تجهیزات نگهداری (سردخانه ثابت و متحرک، ظرفشویی های صنعتی، وسایل و تجهیزات رستوران و کافی شاپ، تجهیزات حمام؛ انواع وان، زیردوشی ، دستشویی ، پارتیشن و کابین دوش و همچنین تجهیزات سونا و استخر؛تأسیسات سونا و استخر و اتاق بخاردرمعرض دید عموم قرار گرفته است.
در یک دهه گذشته و با افزایش تولید، روند صادرات صنایع و تجهیزات آشپزخانه کشور نیز آغاز شد و هر سال ( به جز 90 و 91) رشدی حدود 10 درصدی یافته و در حال حاضر صادرات صنایع و تجهیزات آشپزخانه کشور سالانه حدود 450 میلیون دلار است. عراق ، افغانستان ، تاجیکستان ، ارمنستان ، آذربایجان ، کشورهای منطقه قفقاز همچنین برخی از کشورهای افریقایی و آمریکای لاتین، بازار صادراتی صنایع و تجهیزات آشپزخانه ،حمام ، سونا و استخر ایران را تشکیل می دهند. * بازدید سه هیئت بازرگانی و تجاری خارجی از نمایشگاه بین المللی کاشی و سرامیک
همزمان با سومین روز از برگزاری بیست و دومین نمایشگاه بین المللی کاشی و سرامیک تهران ؛ سه هیئت تجاری ، بازرگانی و سرمایه گذاری خارجی از این نمایشگاه بازدید کردند.
هیئت های بازرگانی ، تجاری و سرمایه گذاری کشورهای آفریقای جنوبی ، افغانستان و ترکیه با حضور در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران از سالن ها و غرفه های نمایشگاهی ، بازدید کردند.
این هیئت ها با تولیدکنندگان ، تجار ، بازرگانان و انجمن های تولیدی کاشی و سرامیک کشورمان گفتگو کردند و وارد مذاکرات تجاری شدند.
هیئت های بازرگانی ، تجاری و سرمایه گذاری آفریقای جنوبی ، افغانستان و ترکیه پیش از بازدید از نمایشگاه با رئیس سازمان تجارت ایران و معاونان و مدیران این سازمان دیدار و گفتگو کردند.
قرار است امروز نیز دو هیئت خارجی دیگر از بیست و دومین نمایشگاه بین المللی کاشی و سرامیک تهران ، بازدید کنند.
در این نمایشگاه بیش از 235 شرکت داخلی و خارجی از جمهوری اسلامی ایران و 12 کشور خارجی؛ نوین ترین تولیدات ، تجهیزات و صنایع مرتبط به این صنعت را ارائه و در معرض دید علاقمندان قرار دادند.
بیست و دومین نمایشگاه بین المللی کاشی و سرامیک تهران شاهد حضور و مشارکت 45 شرکت خارجی و 190 شرکت و واحد صنعتی داخلی است . در این نمایشگاه شرکت ها و نمایندگی هائی از یتالیا ، ترکیه ، اکراین، روسیه ، پرتغال، چین، آلمان، هلند، بلغارستان، کره جنوبی، اسپانیا و جمهوری چک حضور داشته و تولیدات و صنایع خود را ارائه کرده اند. برگزاری هشت نشست تخصصی و کارگاه علمی و حضور پنج هیئت اقتصادی از کشورهای منطقه خاورمیانه در محل نمایشگاه ، از برنامه های جانبی بیست و دومین نمایشگاه بین المللی کاشی و سرامیک تهران است.
شناسایی بازارهای جدید صادراتی ، افزایش صادرات ، معرفی ظرفیت های این بخش صنعتی کشور، شناسایی و معرفی مشکلات ، موانع و نقاط ضعف صنعت ، ایجاد بستر های مناسب برای سرمایه گذاری ، ایجاد زمینه اشتغال و کارآفرینی، آشنایی دست اندرکاران با محصولات ، نوآوریها و ظرفیتهای موجود ، ایجاد فضای رقابتی سالم میان تولیدکنندگان داخلی برای ارتقاء کیفیت تولید و ایجاد ارتباط مستقیم و رودر رو میان تولیدکنندگان و مصرف مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.
بیست و دومین نمایشگاه بین المللی کاشی و سرامیک تهران در فضائی به مساحت بیش از 20 هزار متر مربع فضای نمایشگاهی و در سالن های 6-7-8-9-10-11-12 -13 -14 -15 – 27 و 25A 25B-- 25C و 25D و در هفت گروه کالائی ؛ کاشی و سرامیک ، ماشین آلات و تجهیزات ، چینی بهداشتی ، رنگ ولاب ، مواد اولیه ، پخت سوم و شیرآلات ، سرویس های بهداشتی ، پخش کاشی و نشریات مرتبط برپا شده است . در حال حاضر جمهوری اسلامی ایران چهارمین تولید کننده و همچنین چهارمین صادر کننده بزرگ کاشی و سرامیک جهان است .
شرکت های داخلی سالانه بیش از 500 میلیون مترمربع کاشی و سرامیک تولید و روانه بازارهای داخلی و خارجی می کنند چین، برزیل و هند، کشورهای هستند که در تولید و صادرات این صنعت رتبه های اول تا سوم را در اختیار دارند. تولید کنندگان کاشی و سرامیک کشورمان سال گذشته بیش از 115 میلیون مترمربع انواع کاشی را به دیگر کشورها صادر کردند که این مقدار صادرات برای کشورمان ، بیش از 460 میلیون دلار، درآمد ارزی در پی داشت.
در این صنعت هم اکنون بیش از 380 هزار نفر به طور مستقیم و غیرمستقیم اشتغال دارند.
صنعت کاشی و سرامیک کشورمان روندی روبه رشد دارد به نحوی که در یک دهه اخیر احداث و راه اندازی واحد های جدید تولیدی صنعت کاشی و سرامیک در نقاط مختلف کشور دو و نیم برابر افزایش یافته است.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن