تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):انسان، در روز قيامت، قدم از قدم برنمى‏دارد، مگر آن كه از چهار چيز پرسيده مى‏شود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801630551




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بزرگترین نمایشگاه بین المللی کاشی و سرامیک خاورمیانه آغاز به کار کرد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
بزرگترین نمایشگاه بین المللی کاشی و سرامیک خاورمیانه آغاز به کار کرد
بيست و دومين نمايشگاه بين المللي کاشي و سراميک تهران که در نوع خود بزرگترين نمايشگاه بين المللي کاشي و سراميک منطقه خاورميانه محسوب مي شود، امروز گشايش يافت.
به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران ، در اين نمايشگاه بيش از 235 شرکت داخلي و خارجي از جمهوري اسلامي ايران و 12 کشور خارجي؛ تازه ترين توليدات ، تجهيزات و صنايع مرتبط به اين صنعت را ارائه کردند.
 
بيست و دومين نمايشگاه بين المللي کاشي و سراميک تهران شاهد حضور و مشارکت 45 شرکت خارجي و 190 شرکت و واحد صنعتي داخلي است .
 
در اين نمايشگاه شرکت ها و نمايندگي هائي از کشورهاي ايتاليا،ترکيه، اکراين، روسيه ، پرتغال، چين، آلمان، هلند، بلغارستان، کره جنوبي، اسپانيا و جمهوري چک حضور دارند و توليدات و صنايع خود را ارائه کرده اند.

 برگزاري هشت نشست تخصصي و کارگاه علمي و حضور پنج هيئت اقتصادي از کشورهاي منطقه خاورميانه در محل نمايشگاه از برنامه هاي جانبي بيست و دومين نمايشگاه بين المللي کاشي و سراميک تهران است.

 شناسائي بازارهاي جديد صادراتي ، افزايش صادرات ، معرفي ظرفيتهاي بالقوه و بالفعل اين بخش صنعتي کشور، شناسايي و معرفي مشکلات ، موانع و نقاط ضعف موجود اين صنعت ، ايجاد بستر هاي مناسب براي سرمايه گذاري ، ايجاد زمينه اشتغال و کارآفريني، آشنايي دست اندرکاران با محصولات ، نوآوريها و ظرفيتهاي موجود ، ايجاد فضاي رقابتي سالم ميان توليدکنندگان داخلي براي ارتقاء کيفيت توليد و ايجاد ارتباط مستقيم و رودر رو ميان توليدکنندگان و مصرف مهمترين اهداف برگزاري اين نمايشگاه است .
 
بيست و دومين نمايشگاه بين المللي کاشي و سراميک تهران در فضائي به مساحت بيش از 20 هزار متر مربع فضاي نمايشگاهي و در سالن هاي 6-7-8-9-10-11-12 -13 -14 -15 – 27 و 25A 25B-- 25C و 25D و در هفت گروه کالائي ؛ کاشي و سراميک ، ماشين آلات و تجهيزات ، چيني بهداشتي ، رنگ ولاب ، مواد اوليه ، پخت سوم و شيرآلات ، سرويس هاي بهداشتي ، پخش کاشي و نشريات مرتبط برپا شده است .
 
ايران چهارمين توليد کننده و همچنين چهارمين صادر کننده بزرگ کاشي و سراميک جهان است . شرکت هاي داخلي سالانه بيش از 500 ميليون مترمربع کاشي و سراميک توليد و روانه بازارهاي داخلي و خارجي مي کنند.
 
 چين، برزيل و هند، کشورهاي هستند که در توليد و صادرات اين صنعت رتبه هاي اول تا سوم را در اختيار دارند.
 
توليد کنندگان کاشي و سراميک کشورمان سال گذشته بيش از 115 ميليون مترمربع انواع کاشي را صادر کردند که اين مقدار صادرات براي کشورمان ، بيش از 460 ميليون دلار، درآمد ارزي داشت.
در اين صنعت هم اکنون بيش از 380 هزار نفر به طور مستقيم و غيرمستقيم اشتغال دارند.
 
صنعت کاشي و سراميک کشورمان روندي روبه رشد دارد به نحوي که در يک دهه اخير احداث و راه اندازي واحد هاي جديد توليدي صنعت کاشي و سراميک در نقاط مختلف کشور دو و نيم برابر افزايش يافته است.
 
بيست و دومين نمايشگاه بين المللي کاشي و سراميک تهران از امروز تا 4 تيرماه هر روز از ساعت 9 تا 16 در محل دائمي نمايشگاههاي بين المللي تهران آماده بازديد علاقه مندان است.





تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن