تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر باطل با حق درنياميزد، بر حقيقت جويان پوشيده نمى مانَد و اگر حق با باطل آميخته ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802442028




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تفکر بسیجی امروز در تمامی عرصه ها حاکم شده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مدیرعامل منطقه آزاد کیش: تفکر بسیجی امروز در تمامی عرصه ها حاکم شده است کیش - ایرنا - مدیرعامل منطقه آزاد کیش با بیان اینکه تمامی سازمان ها خود بسیج هستند، گفت: امروز تفکر بسیجی در تمامی عرصه ها حاکم شده است .


به گزارش خبرنگار ایرنا ، علی اصغر مونسان سه شنبه شب در آیین تودیع و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش یاد آور شد : انقلاب اسلامی در کشوری به نام ایران شکل گرفت و این انقلاب شعارهای عجیبی برای خود داشت که در سطح جهان شنیده می شود.
وی افزود : این انقلاب مدعی است که به دنبال جامعه آرمانی و زندگی طیبه است و همچنین ادعا دارد که حامی اسلام و کشورهای اسلامی نیز هست ، این گفتار نشان می دهد که انقلاب اسلامی مرز نمی شناسد و قرار هم نیست در مرز کشور باقی بماند.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در ادامه گفت : بزرگ بسیجی عصر امام راحل احساس کرد برای رسیدن به این هدف بلند و دیگر اهداف انقلاب نیازمند سازماندهی مردم در قالب نیروی به نام بسیج است و با وقوع جنگ تحمیلی بسیج که تازه شکل گرفته بود محور فعالیتش دفاع از انقلاب بود و دفاع مقدس سبب شد تا این نهال کاشته شده قوام و دوام بگیرد که زمان جنگ را می توان دوران تبدیل بسیج به یک تفکر دانست .
وی با بیان اینکه امروز هم بنا بر حکم ولایت فقیه و بنا بر اقتضائات، تمام مسوولان به عنوان بسیج در عرصه خدمت رسانی هستند اضافه کرد : بسیج مردمی ، انعطاف پذیر ، سرشار از معنویت و روحیه خدمت است و هیچ چشم داشتی به مادیات ندارد و هر آنچه هست تنها خدمت است .
مونسان به حاکم شدن تفکر بسیج در تمامی عرصه ها اشاره کرد و گفت : در مباحث هسته ای ، پزشکی ، علوم پایه و در سایر عرصه ها این تفکر حاکم شده و دانشمندان ما به پیشرفت های چشمگیری رسیده اند.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد یاد آور شد : امروز بسیج دو نقش مهم و اساسی دارد یکی پدافند عامل و دیگری غیر عامل است ، در پدافند غیر عامل در راستای ماموریت های خود ایفای نقش می کند و در پدافند عامل، بسیج نیروی واکنش سریع است که به محض تهدید از سوی دشمن داخلی یا خارجی و یا مواجه با بحران جمعیت میلیونی تشکیل می شود که این یعنی چابک بودن.
وی تصریح کرد اگر چه ممکن است نیروهای ما به لحاظ سلاح و آموزش عقب باشند اما با خصوصیاتی که در این نیروهای واکنش سریع وجود دارد همواره در هر کاری با موفقیت روبرو بوده اند ، در طی 30 سال انقلاب یک مورد شکست برای بسیج را شاهد نبودیم .
مونسان در بخش دیگری از سخنان خود گفت : عراق و سوریه نیز بر مبنای همین تفکر نیروهای مردمی خود را بسیج و سازماندهی و در مقابل دشمن ایستادگی کرده است .
آیین تودیع و معارفه سرهنگ هدایت الله امیری و حسن صنعتکاران فرماندهان پیشین و جدید فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش عصر سه شنبه با حضور علی اصغر مونسان مدیر عامل منطقه آزاد و جمعی از مدیران و مسوولان کشوری و لشگری در سالن خلیج فارس مرکز همایش های بین المللی جزیره کیش برگزار شد.
1630/1641/668

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




04/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن