تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خدايا روزى كن مرا محبّت خودت و محبّت دوستدارانت را و محبّت آنچه مرا به تو نزديك مى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805707459




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نوبخت میهمان ویژه همایش افق رسانه


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
"نوبخت" میهمان ویژه همایش افق رسانه
معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور، سیاست های اقتصاد مقاومتی را برای دولت یك ضرورت و یك عامل رفع نیازهای مبرم و حیاتی خواند.


به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از  روابط عمومی رسانه‌ملی، محمدباقر نوبخت در سی و هفتمین همایش افق رسانه  ، سیاست های اقتصاد مقاومتی را برای دولت یك ضرورت و یك عامل رفع نیازهای مبرم و حیاتی خواند و با آسیب شناسی برنامه هایی كه پیش از این دنبال شده بود، نظری هم به سند چشم انداز 20 ساله انداخت و گفت : از همه دستگاهها خواسته شده اهداف كمی و كیفی ، ملاك اندازه گیری و وضع موجود و  مطلوب خود را بدون كلی گویی ارائه دهند .
 
معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور با اشاره به امكانات فراهم كشور تاكید كرد: حجت برای ما دولتی ها فراهم است ، امكانات كشور هم فراهم است و ما با قبول واقعیات بر سر كار آمدیم و دولت معطوف به این نیست كه حتماً نتیجه توافقات ژنو مثبت باشد و حتی اگر شرایط به مراتب بدتر از این هم شود آماده ایم.
 
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز در این همایش در سخنانی تحریم نفت را یك فرصت خواند و گفت: این موضوع ‌گرچه مضراتی نیز داشته اما ما از مشكلات آن گذر كردیم و تا پیش از این جرات اینكه میزان فروش نفت مان را پنجاه درصد پایین بیاوریم نداشتیم.

آقا محمدی افزود: هدف سیاست های اقتصاد مقاومتی تامین رشد پویا و بهبود شاخص های اقتصادی است و هدفمان این است كه یك كشور دانش بنیان پیشرفته داشته باشیم تا به جایگاه اول علمی منطقه برسیم .
وی گفت:‌ ایران اكنون بهترین فرصت را دارد تا با سرمایه ای كه هست به توسعه پایدار برسد زیرا امید به زندگی در ایران از 59 به 74 سال رسیده و ایران بعد از انقلاب تا سال 2012 دومین كشور در سرعت رشد سرمایه انسانی بوده و همه اینها در حالی است كه هیچ كشوری در جهان ، تحریمی به گستردگی تحریم جمهوری اسلامی را تجربه نكرده است.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین گفت: سیاست های اقتصاد مقاومتی بدون برنامه  منسجم و یكپارچه و كمك رسانه ملی محقق نمی شود.
 
بعد از عضو مجمع تشخیص مصلحت نوبت به یكی از نماینده مجلس رسید تا در همایش افق رسانه با تاكید بر اقتصاد مقاومتی نشان دهد از دیدگاه مجلس نیز اقتصاد مقاومتی تنها راه پیشرفت مستمر و بهبود اوضاع كشور است.
 
غلامرضا تاج گردون نماینده مجلس در این همایش با اشاره به ابلاغ سیاست های اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری گفت :در ابتدای این ابلاغیه آمده كه این یك جهاد مقدس است برای فعالان اقتصادی.
 
رئیس كمیسیون برنامه و بودجه مجلس افزود: بنا بر همین رهنمود، تحركات مجلس  با محور اقتصاد مقاومتی بالا رفته و هر دو هفته یك بار، درباره ابعاد مختلف اقتصاد مقاومتی نشست هایی برگزار می كنیم و به این جمع بندی رسیده ایم كه سیاست های اقتصاد مقاومتی باید از مسیر شورای اقتصاد عبور كند و از بعد فرهنگی نیز باید به دغدغه های مختلف در بعد رسانه ای آن پرداخته شود.
 
در بخش نخست این همایش كه عنوان دین و رسانه داشت ‌نیز مهندس ضرغامی رئیس سازمان صدا و سیما با اشاره به نقش برنامه های معارفی بر روی خانواده و جوانان ، از تاثیر رسانه ملی در تقویت وحدت گفت و اینكه تمام دست اندركاران برنامه های معارفی از جمله مجری و كارشناس با تسلط كامل بر موضوع و بیان هنرمندانه و جذاب باید برنامه های اقناعی را در دستور كار قراردهند.
 
وی با اشاره به تحولات منطقه گفت: حمایت های مالی، سیاسی و رسانه ای امریكا از گروهك بعثی تروریستی داعش نشان می دهد آمریكا، رژیم صهیونیستی و كشورهای مرتجع منطقه از نتیجه انتخابات سوریه و عراق ضربه خورده اند و با حمایت از تروریست ها در صدد جبران این ناكامی ها هستند.
 
رئیس سازمان صدا و سیما همچنین از مجموعه 18 جلدی به نام مناسبت نامه و مجموعه  9جلدی تاریخ اسلام كاری از مركز پژوهش های این سازمان رونمایی كرد.


انتهای پیام/ اس







تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن