تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هنگامى كه مؤمن بر صراط مى‏گذرد، و مى‏گويد: بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم. ناگاه زبان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821193265




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ادبیات ارایه دفاع از محیط زیست و جنگل بازبینی شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > گلستان صادقلو:
ادبیات ارایه دفاع از محیط زیست و جنگل بازبینی شود
گرگان- خبرگزاری مهر: استاندار گلستان هنگام رها سازی نمادین پرندگان در اداره کل محیط زیست گلستان، گفت: فرهنگ سازی به مردم باید جدی گرفته شود و ادبیات ارایه دفاع از محیط زیست و جنگل را باید بازبینی کنیم.



به گزارش خبرنگار مهر، حسن صادقلو ظهر سه شنبه در دیدار از اداره کل سازمان محیط زیست استان گلستان افزود: در گلستان باید آمایش توازن طبیعی داشته باشیم تا تنظیم محیط زیست به هم نخورد. وی با اشاره به توازن طبیعی ادامه داد: در استان باید با توجه به آمایش و داشتن آمارهای دقیق شرایط محیط زیست را در نظر بگیریم. وی با بیان این که بعضی از باید ها و نباید ها در طبیعت ضد توازن طبیعی است گفت: برای کارهایی که در محیط زیست انجام می شود باید هدف داشت در غیر این صورت بعضی از کارهای انجام شده ضد هدف می شود. صادقلو با اشاره به این که عرصه کار در محیط زیست عرصه تابناکی است افزود: مدیریت در محیط زیست در یک طرح جامع باید شکل بگیرد و بدون داشتن آن مدیریت ما یک مدیریت متفرق است. وی با بیان این که باید در عرصه طبیعت نگاه مدبرانه و با تدبیر داشته باشیم گفت: مساله محیط زیست یک مدیریت اساسی و کلان است. وی در پاسخ به حقوق پایین کارکنان سازمان حفاظت محیط زیست گفت: یکی از حوزه های معرفتی طبیعت است و شما فکر نکنید که مزدتان را باید بشر بدهد. استانداری گلستان ادامه داد: در محیط زیست باید برنامه وجود داشته باشد چرا که محیط زیست یک حرکت جامع و نظام دار است و به بهم ریختگی ها در این حوزه باید توجه کرد.

وی با اشاره به این که در جنگل ها استان بهره برداری هایی صورت می گیرد که تبدیل به بیابان می شود گفت: تا زمانی که ناوگان بهره برداری صحیح از محیط زیست و طبیعت در استان فراهم نشده، هرگونه بهره برداری از طبیعت خلاف است.

استاندار گلستان گفت: اگر مردم خود را به صورت حقیقی سهم دار محیط زیست بدانند، قطعا به نیکی به آن ورود خواهند کرد  و در حفظ و حراست از محیط زیست تلاش می کنند.

صادقلو با بیان این که ایجاد پارک جنگلی عنوانی مهم در حفاظت از جنگل ها و منابع طبیعی است گفت: محیط زیست در این حوزه باید پیگیری های خود را به صورت جدی دنبال کند و ما هم حمایت خواهیم کرد.


۱۳۹۳/۴/۳ - ۱۵:۵۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن