تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هیچکس تا زبانش را نگه ندارد از گناهان در امان نیست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819268505




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مشکلات زیست محیطی پاکدشت جدی است / اعمال حاکمیت در صورت عدم همکاری


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
مشکلات زیست محیطی پاکدشت جدی است / اعمال حاکمیت در صورت عدم همکاری
شرایط زیست محیطی پاکدشت اعم از وجود معادن شن و ماسه، کمبود گلخانه‌ها و ایجاد آلودگی شهرک‌های صنعتی وضعیت نامطلوبی را ایجاد کرده است که برای حل این مشکلات خواهان همکاری های لازم هستیم
به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران محمد هادی حیدرزاده در خصوص مشکلات و شرایط زیست محیطی پاکدشت اظهار داشت: این منطقه مشکلات بسیار جدی زیست محیطی دارد که مهم ترین آن معادن شن و ماسه ای هستند که لجام گسیخته در سطح شهرستان گسترش پیدا کرده است.

وی با اشاره به مدیریت های لازم در جهت رسیدگی به شرایط محیطی گفت: در کنار این مدیریت، فرمانداری هم باید کمک های لازم را انجام دهد تا موجبات آلودگی از بین برود.

حیدرزاده با بیان اینکه این شهرستان قطب گل و گیاه است افزود: متاسفانه بعضاً دیده می شود که گلخانه‌ها تبدیل به صنعت می شوند، درحالی که در این منطقه سه شهرک صنعتی وجود دارد و به نظر این تعداد بخش صنعتی برای این شهرستان کفایت می کند.

وی تاکید کرد: در این شرایط باید همکاری‌های لازم انجام شود تا تغییر کاربری گلخانه ها به واحد های صنعتی صورت نگیرد، ما به عنوان مسئول محیط زیست این موضوع را دنبال می کنیم و فرمانداری هم باید به عنوان متولی کمک کند تا مشکلات برطرف شود.

 مدیر کل محیط زیست استان تهران شرایط تصفیه فاضلاب ها را مطلوب ندانست و اذعان داشت: سیستم تصفیه فاضلاب ها شرایط  خوبی ندارد، همچنین به دنبال این مشکلات به علت زباله سوزی در شهرک صنعتی عباس آباد، با مدیر عامل این منطقه برخورد کرده ایم که در حل این مساله، سه شهرک صنعتی هم باید همکاری لازم را داشته باشند که در غیر این صورت اعمال حاکمیت خواهیم کرد.

انتهای‌پیام/







تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن