تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وقتى جبرئيل با وحى به نزدم مى‏آمد، نخستين چيزى كه به من القا مى‏كرد، بسم اللّه‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820917358




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آی واچ خواهد آمد+تصاویر


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:



"آی واچ" خواهد آمد+تصاویر
کارخانه اپل اعلام کرد که جدیدترین محصولات این کارخانه تحت عنوان ساعت آی واچ تا ماه اکتبر(اوایل آبان سال جاری) به بازار ارائه خواهد شد.



به این مطلب امتیاز دهید

به گزارش سرویس اقتصادی جام نیوز، اپل را تا پیش از با فناوری هایی مانند "تلفن همراه"، "تبلت"، "رایانه" و غیره می شناختیم اما از این به بعد باید ساخت ساعتی با نام"آی واچ" را نیز به محصولات این کارخانه اضافه کرد.  


فناوری جدید کارخانه اپل با عناوینی مانند "ساعت هوشمند" یا  "آیفون کوچک" تا ماه اکتبر (اوایل آبان) توسط کمپانی تایوانی Quanta وارد بازار خواهد شد.
آی واچ ساعتی مستطیلی شکل است با نمایشگر 2.5 اینچی و کمی بزرگتر از یک ساعت معمولی طراحی شده که دور مچ دست قرار می گیرد.  



ساعت جدید ساخت اپل به صورت بی سیم شارژه شده و همانطور که پیش از این در خبرها منتشر شده بود ، دارای برنامه ها و همینطور حسگرهایی است که صاحب ساعت را از سلامتی بدن آگاه می سازد.  


پیش بینی می شود این ساعت در ابتدا با خروجی 50 میلیون اما تا پایان سال به بیش از 1 میلیون تولید دست یابد. بنا به گزارش منتشر شده، 70 درصد از تولید آی واچ بر عهده این کمپانی و 30 درصد باقی مانده  نیز برعهده کمپانی تولید کننده آیفون 6 خواهد بود.
 

 




۰۳/۰۴/۱۳۹۳ - ۱۳:۵۶




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن