تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات دانش، آموزش به كسانى كه شايسته آن‏اند و كوشش در عمل به آن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819040964




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ظرفیت های بالای فرهنگی و هنری سبزوار حمایت بیشتر مسوولان را می طلبد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی: ظرفیت های بالای فرهنگی و هنری سبزوار حمایت بیشتر مسوولان را می طلبد سبزوار - ایرنا - نماینده مردم شهرستان های سبزوار ، جوین ، جغتای ، خوشاب و داورزن در مجلس شورای اسلامی گفت : ظرفیت های بالای فرهنگی و هنری در سبزوار توجه و حمایت بیشتر مسوولان را می طلبد.


به گزارش ایرنا ، محمدرضا محسنی ثانی عصر دوشنبه شب در جمع اصحاب فرهنگ و هنر سبزوار که وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی حضور داشت ،افزود : بخش عظیمی از قابلیت های فرهنگی و هنری در حوزه های مختلف در سبزوار در عرصه ملی و بین المللی است که نیازمند حمایت بیشتر مسوولان است .
وی با اشاره به فراهم شدن زیرساخت ها در سبزوار در دوران پس از پیروزی انقلاب و بویژه در چند ساله اخیر اظهار کرد: بیشترین مزیت این شهرستان در بعد دانشگاهی ، دانشجویی ، فرهنگ و هنر بوده و این مزیت ریشه در دیرینه تاریخی و فرهنگی سبزوار با قدمت چند هزار ساله دارد .
نماینده مردم سبزوار در مجبس شورای اسلامی گفت : بخش عظیمی از قابلیت های فرهنگی و هنری سبزوار مغفول مانده و نیازمند حمایت جدی مسوولان است .
وی با قدردانی از حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سبزوار برای افتتاح دبیرخانه کنگره بین المللی نهضت سربداران افزود : این کنگره بین المللی به ریاست وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار است سال آینده در سبزوار برگزار شود.
وی با بیان اینکه این کنگره بین الملی به عنوان اولین رخداد تاریخی برای گرامیداشت نهضت سربداران است ، افزود : برگزاری این کنگره برای آشنایی هر چه بیشتر نسل جوان از پیشینه تاریخی کشور ضروری است .
محسنی ثانی گفت : سربداران بر علیه حکومت تاتار و مغول قیام کردند و توانستند حدود نیم قرن نمونه دولت اسلامی را تاسیس کنند و خدمات مفیدی ارایه داده و تا حد زیادی توانستند خرابی های مغول را جبران کنند.
وی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را به عنوان عنصری علمی ، حوزوی ، مبارزاتی و از خانواده اجتهاد دانست و گفت : ایشان با مسوولیت مهمی که در سنگر فرهنگ و هنر دارند به طور قطع و یقین می توانند اثربخش باشند .
نماینده دیگر مردم شهرستان های سبزوار ، جوین ، جغتای ، خوشاب و داورزن در مجلس شورای اسلامی هم از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای حضور در دیار سربداران قدردانی کرد.
رمضانعلی سبحانی فر برگزاری همایش ها و کنگره ها را برای پاسداشت شخصیت های علمی و فرهنگی و نیز آشنایی با پیشینه تاریخی ضروری عنوان کرد و گفت : با برگزاری این کنگره ها نسل جوان جامعه با نگاه ژرف تری به پیشینه تاریخی خود می نگرد.
وی با اشاره به مطالبات فرهنگی و هنری مردم سبزوار ابراز امیدواری که با توجه و همکاری مسوولان، بخش زیادی از این مطالبات محقق شود .
وی افزود : دیار سربداران به معنای شهرستان های سبزوار ، جوین ، جغتای ، خوشاب ، داورزن ( سبزوار بزرگ ) است، سبزواری که در تاریخ ، فرهنگ و پیشینه حرف های زیادی برای گفتن دارد.
7495/7499/659

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




02/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن