تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):مومن برای مومن برکت و برای کافر، اتمام حجت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815379199




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صدای «چاوشی» در يک سريال تلویزيونی


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
صدای «چاوشی» در يک سريال تلویزيونی




محسن چاوشي براي نخستين بار در يك سريال تلویزيوني ترانه مي خواند .





بانی فیلم: انقلاب زيبا مجموعه اي به تهيه‌كنندگي رامين عباسي زاده و به كارگرداني بهرنگ توفيقي است كه سازندگان آن موفق شده اند با محسن چاووشي براي خواندن ترانه تيتراژ به توافق برسند .

اين خواننده كه تاكنون صرفاً براي عنوان بندي چند جنگ و برنامه گفت وگو محور از جمله «ترانه لباس نو» در ويژه برنامه سال تحويل 92 ، ترانه «واسه آبروي مردمت بجنگ» در برنامه پشت صحنه (دوصدايي با فرزاد فرزين) با اجراي احسان عليخاني ، ترانه برنامه «زندگي و تحصيلات تكميلي» و ... خوانندگي كرده است .

آخرين بار هم سال گذشته در ايام برگزاري جشنواره فيلم فجر شنيده مي شد كه او براي فيلم «چ» نيز ترانه اي خوانده كه پس از صحبتهاي غيردوستانه ابراهيم حاتمي كيا كارگردان اثر درباره چاووشي و اينكه چاووشي با علاقه شخصي خود اين ترانه را خوانده و آنان متعهد نيستند از آن استفاده كنند (!) ، اين خواننده شكل گيري همكاري اش با پروژه مذكور را منتفي اعلام كرد.


اين بار ، اما چاووشي با سازندگان «انقلاب زيبا» به تفاهم قطعي رسيده و دو ترانه را براي اين مجموعه خواهد خواند كه نخستين همكاري او با يك سريال خواهد بود . اين خواننده پرطرفدار دو ترانه براي «انقلاب زيبا» مي خواند كه يكي در تيتراژ پاياني جاي خواهد گرفت و از ديگري نيز در قالب يك كليپ ميان تصاوير مجموعه بهره گرفته خواهد شد. تاكنون 65 درصد از تصويربرداري «انقلاب زیبا» به پايان رسيده است ، ‌از اوايل ارديبهشت سال جاري در تهران كليد خورد.

سازندگان در لوكيشن هاي مختلفي به ضبط تصاوير پرداخته اند كه دو لوكيشن در كامرانيه و شريعتي جزو بخشهاي اصلي هستند .

منزلي در كامرانيه، خانه دو شخصيت اصلي قصه با بازي آتيلا پسياني و آزاده صمدي است كه نقش پدر و دختري به نامهاي جابر و زيبا را بازي مي‌كنند . ديگر بازيگران اصلي سريال فريبا كوثري ، مجيد مظفري ، عليرضا كمالي ، شقايق فرهاني ، مجيد واشقاني، نوش آفرين رحماني ، ‌اكبر معززي ، ماريه تهرانچي ،‌ فهيمه جلوخاني نياركي ، ‌كيان محمدي ،‌ غلامرضا صادقي،‌ نيوشا مدبر ،‌رضا افشار ،‌محسن درويشي زاده،‌ پيمان ياحقي و... هستند .

فيلمنامه سريال همزمان با تصويربرداري توسط حامد عنقا نوشته مي شود و در خلاصه داستان آن آمده : زيبا و حامد به تازگي ازدواج كرده اند و زندگي آرامي را سپري مي‌كنند . طولي نمي كشد كه بازگشت پدر زيبا از خارج پس از سالها موجب يادآوري خاطره و ماجراي تلخي كه سالها قبل روي داده مي‌شود . مسئله اي كه خانواده ها را به مرز از هم پاشيدگي مي رساند . در اين ميان اما ماجراي بزرگتر و خطيرتري در پس اين اتفاق جريان دارد كه زندگي همه را تهديد مي‌كند .

هم اكنون صداگذاري و ساختن موسيقي سريال درحال انجام است و زمان دقيق پخش آن بزودي اعلام خواهد شد . ساير عوامل اصلي سريال عبارتند از: سرپرست گروه كارگرداني: مجيد فاضلي،‌  مدير توليد: مهدي بدرلو،‌ منشي صحنه: غزل رشیدی، طراحان صحنه: محسن نصراللهي،‌ پيام اسكندري، طراح لباس: نازي پرتوزاده، صدابردار : آرش برومند ،‌ طراح گريم : ايمان اميدواري، مدير تصويربرداري: فرشاد گل سفيدي ،‌مجري طرح : مؤسسه فرهنگي هنري حنان فيلم محصول گروه مجموعه تلویزيوني شبكه يك سيما .

احتمال پخش به جای «مدینه»؟!

دیگر خبر مربوط به این پروژه احتمال پخش آن به جای مجموعه در حال تولید «مدینه» است. این فرضیه را روز گذشته حسن گروسی، در نشست روز گذشته خود با خبرنگاران برای معرفی ویژه برنامه‌ های ماه رمضان 93 مطرح کرد. مدیر شبکه قرآن و معارف اسلامی در این باره گفت: «هرکدام از شبکه های سیما چند سریال را تولید کرده اند که در ماه رمضان امسال روی آنتن رود. احتمال دارد سریال «انقلاب زیبا» به جای مدینه از شبکه یک سیما پخش شود».

سریال مدینه به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه کنندگی زینب تقوایی از اول اردیبهشت در تهران کلید خورده و قرار است در ماه رمضان از شبکه یک پخش شود. با این وصف و طبق صحبتهای مدیر شبکه قرآن، باید انتظار داشت در نهایت مدیران سیما از میان دو مجموعه «مدینه» و «انقلاب زیبا»، یکی را برای کنداکتور ماه رمضان انتخاب کنند. نکته ای که تا پیش از این پیش بینی نمی شد.

جالب آنجاست که گروسی اصلاً قصد نداشت درباره سریالهای ماه رمضان صحبت کند و بر این نکته هم تأکید کرد، اما در مقابل اصرارهای خبرنگاران از احتمال پخش «انقلاب زیبا» خبر داد. او همچنین پخش سریال «فاخته» از شبکه دو و مجموعه «هفت سنگ» از شبکه سه در ایام ماه رمضان امسال را قطعی دانست.







تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 137]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن