تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس كاغذى را كه روى آن بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم نوشته شده است از روى زمين برد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803124900




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیش از 10 هزار فقره سند مالکیت در استان کرمان صادر شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

بیش از 10 هزار فقره سند مالکیت در استان کرمان صادر شد کرمان - ایرنا - مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان گفت: تعداد اسناد مالکیت صادره در استان کرمان طی دو ماه ابتدای امسال 10 هزار و 690 فقره سند بوده است.


به گزارش ایرنا، ˈرضا طالبی زادهˈ روز دوشنبه در جمع اصحاب رسانه به مناسبت هفته قوه قضاییه، افزود: سال گذشته نیز 78 هزار و 875 فقره سند مالکیت در این استان صادر شد.
وی ادامه داد: در پاسخ به استعلامات مراجع مختلف از جمله بانک ها، دادگستری، راه و شهرسازی و سایر ادارات، 77 هزار و 40 استعلام در سال گذشته پاسخ داده شد که این تعداد در دو ماه ابتدای امسال، 9 هزار و 299 مورد بوده است.
وی اظهار کرد: تعداد معاملات ثبت شده در دفاتر اسناد رسمی استان کرمان در سال گذشته 588 هزار و 223 سند بوده که شامل انواع اسناد می شود و 69 هزار و 280 سند نیز در دو ماه ابتدای امسال ثبت شده است.
مدیرکل ثبت اسناد و املاک کرمان با اشاره به ثبت 29 هزار و 619 مورد ازدواج در دفاتر ازدواج استان کرمان، تصریح کرد: این آمار در مقایسه با آمار ازدواج سال گذشته کاهش داشته است.
وی ادامه داد: در دو ماه ابتدای امسال نیز چهار هزار و 162 مورد ازدواج در دفاتر ازدواج به ثبت رسیده است.
طالبی زاده، شمار طلاق های ثبت شده در سال گذشته را چهار هزار و 630 طلاق ذکر کرد و گفت: این آمار در مقایسه با سال 91، رشد داشته و در دو ماه ابتدای سال جاری نیز 751 طلاق در استان ثبت شده است.
وی افزود: تعداد شرکت های ثبت شده در سال گذشته نیز یکهزار و 455 شرکت بود و در دو ماه امسال 168 شرکت و 18 موسسه ثبت شده است.
وی با اشاره به اینکه درآمدهای وصولی در سال 92 با افزایش چشمگیری روبرو بوده است و در این زمینه رتبه اول کشور را داشته ایم، عنوان کرد: سال گذشته میزان درآمدهای وصولی در استان کرمان 372 میلیارد و 188 میلیون و 685 هزار و 422 ریال بوده است.
طالبی زاده گفت: در دو ماه ابتدای سال جاری نیز میزان درآمدهای وصولی 32 میلیارد و 483 میلیون و 659 هزار و 700 ریال بوده است.
وی اضافه کرد: در زمینه وصولی مطالبات بانک ها از طریق اجرای اسناد رسمی نیز رتبه اول کشور را در سال گذشته داشته ایم که در این رابطه یکهزار و 700 میلیارد و 163 میلیون و 31 هزار و 623 ریال وصول شده است.
وی گفت: وصولی مطالبات بانک ها در دو ماه ابتدای امسال، 39 میلیارد و 76 میلیون و 46 هزار و 531 ریال بوده است.
مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان افزود: سال گذشته 91 پرونده درباره تخلفات سردفتران در دادگاه انتظامی وارد و تمامی آنها رسیدگی شد و 11 فقره رای انفصال موقت به سردفتران متخلف ارایه شده است.
وی بیان کرد: در راستای اجرای قانون تعیین تکلیف ساختمان ها و اراضی فاقد اسناد رسمی، 53 هزار و 775 فقره ثبت نام انجام، شش هزار و 476 رای صادر و 35 هزار و 628 پرونده به صدور قرار کارشناسی منجر شده است.
وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: سازمان ثبت اسناد و املاک، یک سازمان حاکمیتی و دارای ابعاد گسترده خدمات رسانی به مردم است که در سنوات اخیر تحولات بزرگی در این سازمان در زمینه استفاده از فناوری های نوین ایجاد شده است.
طالبی زاده افزود: سازمان ثبت اسناد و املاک در حال گذر از ثبت سنتی به ثبت نوین است و به یقین می تواند خدمت رسانی به مردم را تسریع بخشد.
وی بیان کرد: هدف سازمان ثبت اسناد و املاک در استفاده از فناوری های نوین این است که با تسریع در خدمات رسانی به مردم، رضایت مندی آنها جلب شود.
وی خاطرنشان کرد: راه اندازی سامانه ثبت آنی معاملات از 26 شهریورماه در کرمان کار بسیار خوبی در راستای خدمت رسانی به مردم در دفاتر اسناد رسمی بود و هم اکنون صدور اسناد توسط دفاتر ثبت اسناد انجام می شود.
طالبی زاده، جلوگیری از مشکلات و تخلفات بعدی بویژه جعل اسناد را یکی از مزایای راه اندازی سامانه ثبت آنی اسناد دانست و اظهار کرد: در سال جاری سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به دنبال حذف فیزیکی دفاتر املاک در دفترخانه ها و ادارات ثبت اسناد و املاک بود که این قانون توسط مجلس به تصویب رسیده و مربوط به طرح جامع کاداستر کشور است.
وی حذف دست نویسی دفاتر املاک را یکی از بخش های قانون کاداستر ذکر کرد و گفت: براساس ماده هفت این قانون، دفاتر الکترونیک جایگزین دفاتر دستی می شود.
وی عنوان کرد: کاداستر شهری در کرمان بیش از 98 درصد انجام شده اما در حوزه وارد کردن اطلاعات عرصه های دولتی با مشکل روبرو هستیم که به دلیل مشکلات مالی و سایر مشکلات ادارات مربوط است.
مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان گفت: سال گذشته تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری 251 هزار و 645 سند در اجرای طرح کاداستر صادر شده است.
وی ادامه داد: سامانه دفاتر ازدواج و طلاق نیز راه اندازی شده و به سامانه ثبت احوال وصل است که کار بزرگی بود و با راه اندازی آن، امکان ارایه آمار به روز و کلی درباره آمار این حوزه فراهم شده است.
وی تصریح کرد: با راه اندازی این سامانه آمار ازدواج ها به صورت آنلاین در اختیار ثبت احوال قرار می گیرد که برای برنامه ریزی های بعدی نظام مدیریتی کشور بسیار موثر است.
طالبی زاده، گفت: اولویت اداره کل ثبت اسناد و املاک استان کرمان سلامت اداری و قطع ارتباط بین کارمند و ارباب رجوع بوده و تمامی اقدامات در این مسیر ساماندهی شده است.
وی افزود: در حوزه سلامت اداری کارکنان، فقط برخورد حذفی جواب نمی دهد و باید با تغییر زیرساخت ها، زمینه فساد را از بین برد و تمامی اقدامات انجام شده نیز در این راستا بوده است.
وی تاکید کرد: با قطع ارتباط و مراجعه حضوری افراد به ادارات مختلف، زمینه بروز بسیاری از تخلفات اداری کاهش می یابد.
طالبی زاده همچنین ضمن گرامیداشت هفته قوه قضاییه و سالروز شهادت شهید دکتر بهشتی، گفت: شهید بهشتی، پایه گذار خوبی برای قوه قضاییه بود و امام راحل این شهید را یک ملت برای ملت ما دانسته اند.ک/2
7440/8154

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




02/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن