تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):على پيشواى مؤمنان و ثروت پيشواى منافقان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819469787




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیرکل حمل و نقل: دو میلیون و 600 هزار مسافر در ایلام جابجا شدند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

اختصاصی ایرنا مدیرکل حمل و نقل: دو میلیون و 600 هزار مسافر در ایلام جابجا شدند ایلام- ایرنا- مدیرکل حمل و نقل و پایانه های ایلام گفت: دو میلیون و 600 هزار مسافر پارسال در این استان جابجا شده اند که در مقایسه با سال ماقبل 13 درصد کاهش نشان می دهد.


«رضا سلیمانی» روز دوشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: 331 هزار و 512 مورد مسافرت و جابجایی سال گذشته در استان ایلام به ثبت رسیده است.
وی افزود: یک میلیون و سه هزار نفر از این مسافران اتوبوس، یک میلیون و 180 هزار نفر سواری و 418 هزار نفر نیز مینی بوس را برای تردد خود انتخاب کرده اند.
مدیرکل حمل و نقل و پایانه های ایلام یادآور شد: چهار هزار و 413 دستگاه وسیله نقلیه عمومی در استان فعالیت می کنند که از این شمار دو هزار و 787 دستگاه جزو ناوگان باری هستند.
سلیمانی عمر وسایل نقلیه باری ایلام را 11 سال عنوان کرد که در این زمینه استان رتبه پنجم کشوری را به خود اختصاص داده است.
وی همچنین از وجود یک هزار و 626 دستگاه وسیله نقلیه عمومی مسافری با عمر میانگین هشت سال در استان ایلام خبر داد.
مدیرکل حمل و نقل و پایانه های ایلام یادآور شد: هفت هزار و هشت راننده در بخش حمل و نقل کالا و مسافر این استان مشغول بکارند که از این شمار چهار هزار و 370 نفر در بخش کالا و دو هزار و 638 نفر نیز در بخش مسافر فعالیت می کنند.
سلیمانی اضافه کرد: یک هزار و 224 نفر از رانندگان بخش حمل و نقل مسافری و باری استان ایلام پارسال در دوره های آموزشی شرکت کرده اند.
وی بیان کرد: 22 مرکز امداد و نجات جاده ای ، یک مرکز معاینه فنی خودرو و مسافر و شش پاسگاه پلیس راه در استان ایلام فعالیت دارند.
مدیرکل حمل و نقل و پایانه های ایلام گفت: 91 شرکت و موسسه حمل و نقل کالا و مسافر در استان فعالیت می کنند که از این مقدار 51 شرکت در حوزه جابجایی مسافر و 40 شرکت نیز در زمینه حمل و نقل کالا فعال هستند.
سلیمانی اظهار کرد: 25 هزار و 991 مورد جابجایی و مسافرت پارسال از طریق ناوگان اتوبوس، 27 هزار و 17 سفر با مینی بوس 278 هزار و 504 مورد نیز با خودروهای سواری انجام شده است.
وی تاکید کرد: دو هزار و 638 راننده با یک هزار و 626 وسیله نقلیه عمومی و 51 شرکت و موسسه کار جابجایی مسافران استان را بر عهده دارند.
سلیمانی ادامه داد: سه پایانه مسافری فعال در ایلام متعلق به شهرداری و 23 پایانه نیز اختصاصی سازمان حمل و نقل و پایانه های استان است و شوربختانه بخش خصوصی هیچ گونه ورودی به این بخش نداشته است.
وی راه اندازی شش دفتر حمل و نقل و ساماندهی 447 راننده در بخش روستایی در سال گذشته را از دیگر اقدام های این اداره کل دانست.
مدیرکل حمل و نقل و پایانه های ایلام تلفات جاده ای سال گذشته استان را 106 نفر اعلام کرد که با کاهش 10 درصدی همراه بوده است.
استان ایلام در مجموع دارای یک هزار و 557 کیلومتر راه دسترسی شامل 42 کیلومتر بزرگراه ، 591 کلیومتر راه اصلی ، 867 کیلومتر راه فرعی و 55 کیلومتر راه درون شهری است.
1.9 درصد کل جاده های کشور در استان ایلام قرار دارد. ک/3
540

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




02/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن