تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814298046




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رویكرد سفری رادیو پیام در فصل تابستان


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
رویكرد سفری رادیو پیام در فصل تابستان
شبكه رادیویی پیام در تابستان با هدف اطلاع رسانی از وضعیت جاده‌ها، مراكز تفریحی ارائه آخرین اخبار مربوط به تغییرات هواشناسی، پرواز هواپیماها، حركت قطارها و... با رویكردی سفری تقدیم شنوندگان می‌شود.


به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه  خبرنگاران  به نقل از روابط عمومی معاونت صدا، شبكه رادیویی پیام با هدف بهره‌مندی مخاطبان از ایام تعطیلات تابستان و ارائه اطلاعات و آگاهی ‌بخشی شنوندگان این شبكه رادیویی در حوزه‌های مختلف در ایام مذكور، رویكردی سفری خواهد داشت.
اطلاع‌رسانی از وضعیت ترافیك و جاده‌ها، پلیس 110، پایانه‌های کشور، راهنمایی و رانندگی، پلیس راه، هواشناسی، برنامه حركت قطارها و پرواز هواپیماها، وزارت بهداشت، بیمه مرکزی، میراث فرهنگی، توصیه‌های پزشکی، اورژانس، وزارت نیرو، ستاد تسهیلات سفرهای کشوری، معاونت سینمایی، موزه ها، راه و ترابری، مدیریت راه‌های کشور، محیط زیست، نگاهی به ظرفیت گردشگری كشور و تغییرات هواشناسی در تابستان، از جمله برنامه‌های رادیو پیام در راستای تحقق این رویكرد است. مخاطبان می‌توانند روی موج اف‌ام ردیف 104 مگاهرتز شنونده این شبكه رادیویی باشند.
انتهای پیام/






تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن