تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسيار عزيزى كه، نادانى اش او را خوار ساخت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803346864




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

احمد خاتمی: استکبار می خواهد جنگ شیعه و سنی راه بیندازد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

احمد خاتمی: استکبار می خواهد جنگ شیعه و سنی راه بیندازد بجنورد - ایرنا - امام جمعه موقت تهران گفت: استکبار جهانی می خواهد با شیطنت از طریق کشورهای دست نشانده خود، تهاجم گروه تروریستی داعش به عراق را به جنگ شیعه و سنی تبدیل کند.


به گزارش ایرنا، آیت الله ˈسیداحمد خاتمیˈ شنبه شب در اسفراین در جمع خانواده معظم شهدا، بسیجیان و ایثارگران این شهرستان اظهار کرد: آنها سعی دارند از این راه بر ناکامی های خود در عراق و سوریه سرپوش بگذارند.
وی همه این فتنه ها را ناشی از شکست استکبار جهانی دانست و گفت: آنها داعش را به میدان فرستادند تا فرمول بازی را به هم بزنند.
امام جمعه موقت تهران افزود: بزودی مردم عراق پاسخ وحشی گری های گروه افراطی داعش را خواهند داد و جوانان عراق وقتی ببینند به حرم ائمه اطهار (ع) جسارت می شود، سینه سپر کرده و ار مقدسات خود دفاع خواهند کرد.
نایب رییس مجلس خبرگان با اشاره به مذاکرات هسته ای ایران و غرب گفت: دنیای استکبار نمی خواهد و اراده آن را ندارد که راه این مذاکرات مشکلی را حل کند.
خاتمی با تاکید بر ضرورت ادامه این مذاکرات افزود: رهبر معظم انقلاب اجازه دادند مذاکرات انجام گیرد تا بهانه ای به دست استکبار و هوادارانش نیفتد، و اکنون نیز که آمریکا به دنبال فضاسازی است تا به جهان بگوید ایران قاعده را برهم زده است، این مذاکرات باید ادامه یابد.
وی مشکل اصلی آمریکا و غرب با ایران را ماهیت نظام اسلامی خواند و گفت: دشمن در این مذاکرات به دنبال کم کردن سطح فرهنگ مقاومت ملت و نظام اسلامی است و حال آنکه می داند ما به دنبال سلاح هسته ای نبوده و نیستیم و آنرا مغایر دین خود می دانیم.
وی افزود: از همین رو است که آنها هنوز مباحث هسته ای به نتیجه ای ختم نشده، بحث موشک های دوربرد و بالستیک را پیش کشیده اند.
احمد خاتمی خطاب به آمریکا افزود: در برابر سگ زنجیره ای شما، یعنی رژیم غاصب صهیونیستی، این موشک ها برای ما ضروری است که اگر کمترین برخوردی با این نظام داشته باشد، جمهوری اسلامی ایران، تلاویو را با خاک یکسان خواهد کرد.
وی اظهار کرد: دنیای استکبار به ویژه آمریکا وقتی دید با تحریم و تهدید نمی تواند ملت ایران را به زانو درآورده و از انقلاب جدا کند، با تحلیل و دروغ پردازی در فضای مجازی و رسانه و شبکه های ماهواره ای سعی در ناامید کردن ملت ایران اسلامی دارد.
وی به تحلیل های آبکی و دروغ گویی های خنده دار شبکه های فارسی زبان بیگانه علیه نظام اسلامی اشاره کرد و افزود: این رسانه ها طوری فضای داخلی ایران را به دروغ تحلیل می کنند که اگر کسی گوش به اراجیف آنان بدهد تصور می کند که فردا نظام سرنگون می شود.
عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: تمام تحلیل های رسانه های معاند نظام فقط در راستای ناامید کردن مردم است، اما کور خوانده اند، کشوری که امید در آن موج می زند هیچ توطئه ای در آن اثر نمی کند.
وی گفت: دشمن با ناامید شدن از گزینه نظامی، رو به فضاهای مجازی آورده و هزینه های زیادی در این زمینه متحمل شده تا جوانان ما را هدف قرار دهد و با آوردن آنتن های ماهواره ای ارزش های دینی ما را کمرنگ کند و جوانان را از این طریق از ولایت و دین دور کند.
امام جمعه موقت تهران گفت: اولین راه مقابله با جریان اشغال فرهنگی راه ندادن دشمن به داخل خانه هایمان است و باید با برگزاری جلسات مذهبی و دینی بچه هایمان را در مقابل این تهاجم بزرگ بیمه کنیم.
وی افزود: دستی که در عزای سیدالشهدا سینه بزند و چشمی که در عزای سیدالشهدا گریه کند تا مدتی بیمه است و والدین باید خیلی مراقب باشند دشمن به خانه های آنان راه پیدا نکند که اگر دشمن وارد خانه شد بیرون کردن آن کاری سخت است.
آیت الله خاتمی افزود: تهاجم، شبیخون و ناتو فرهنگی اتفاق افتاده و دم به دم نیز بر دامنه این تهاجم افزوده می شود و به صراحت می گویم که برگزاری مجالس گناه کار ضدفرهنگی است، چه در قالب کنسرت موسیقی باشد و چه هر عنوان دیگری.
سید احمد خاتمی افزود: اینکه ما جوانها را جمع کنیم، دخترها و پسرها بیایند و پول بیت المال را برای آنها خرج کنیم تا غافل از خدا شوند، قطعاً کاری ضدفرهنگی است.
شهرستان 127 هزار نفری اسفراین در 60 کیلومتری جنوب بجنورد واقع است. ک/2
7183/626

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




01/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن