تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):عدالت نيكو است اما از دولتمردان نيكوتر، سخاوت نيكو است اما از ثروتمندان نيكوتر؛...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804799265




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دوست ندارم همراه کسانی باشم که راه توسعه را می بندند/سرمایه گذاری در احداث برج و پاساژ خلاصه نمی شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی: دوست ندارم همراه کسانی باشم که راه توسعه را می بندند/سرمایه گذاری در احداث برج و پاساژ خلاصه نمی شود خبرگزاری پانا: صادقی گفت: در برخی انتصاب ها لابی های سیاسی فراتر از شاخص‌های تعامل لحاظ می شود.
۱۳۹۳ شنبه ۳۱ خرداد ساعت 21:06



به گزارش خبرگزای پاناٰ دکتر ضرغام صادقی در نخستین نشست هم اندیشی خود با اهالی رسانه با اشاره به عدم ورود نمایندگان به تمام مسائل اجرایی استان ابراز داشت: ما نمی توانیم به تمام مسائل حوزه اجرایی ورود پیدا کنیم و نظر دهیم این پسندیده و شایسته نیست.
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوالی مبنی بر چگونگی روند انتخاب مدیران استان گفت: با تعامل استاندار قرار بود برای انتخاب و انتصاب مدیران استان، نمایندگان، استاندار فارس و وزرا به توافق برسند اما بعضا دیده شده در برخی انتصاب ها دست‌های دیگری هم دخالت دارند و انتخاب مدیران فقط از تعامل این سه مرجع عبور نمی کند.
وی با اشاره به ضرورت لحاظ شدن صلاحیت و توانمندی به عنوان مولفه‌های مهم یک مدیر انتخابی در استان تصریح کرد: متاسفانه در فارس در برخی انتخاب ها لابی های سیاسی فراتر از شاخص‌های تعامل لحاظ می شود.
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای تغییر مدیران استان دوست ندارم با کسی سرشاخ بشوم، ابراز داشت: اعتقاد ندارم تمام مدیران استان باید تغییر کنند، به نظر من مدیران ضعیف باید جای خود را به مدیران توانمند بدهند.
وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه نمایندگان در انتخاب استاندار فارس دور خوردند، تصریح کرد: برای انتخاب استاندار خودمان به این نتیجه رسیدیم که استاندار فعلی انتخاب شود، زیرا گزینه هایی مطرح بودند که انتخاب آنها به صلاح فارس نبود و چه بسا برای استان مضر بود. استاندار توصیه کردیم از انتخاب نیروهای افراطی دو جناح خودداری کند
صادقی بیان کرد: در انتخاب استاندار سعی کردیم استان به سمت آرامش برود فقط به استاندار توصیه کردیم از انتخاب نیروهای افراطی دو جناح خودداری کند.
صادقی در ادامه در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر عدم هماهنگی نمایندگان استان فارس در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر چه نمایندگان استان فارس با هم اجماع دارند اما هنوز امکان هماهنگی بیشتر وجود دارد، هنوز ظرفیت بیشتر برای پیشرفت و رسیدن به استان های همجوار وجود دارد.
وی در واکنش به سوالی مبنی بر اینکه هماهنگی بیشتر نمایندگان حل مشکلات استان را در زمان کوتاهی محقق می کند، ادامه داد: در بسیار از مسائل و مشکلات خلاهای قانونی اجازه نمی دهد در مدت زمان کوتاهی شیارهای موجود پر شود.
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در مورد سن کم یا سن بالای برخی مدیران نیز که یکی از خبرنگاران پرسید، خاطرنشان کرد: در انتخاب مدیران سن شرط و ملاک اصلی نیست، حتما قرار نیست در انتخاب‌ها پیربودن، جوان بودن، قومی بودن و جناحی بودن لحاظ شود. هنوز به این نتیجه نرسیده ایم که همه از مدیرکل ارشاد فارس ناراضی هستند وی بیان کرد: در سیستم مدیریت تعهد، تخصص، کارآمدی و دلسوزی نسبت به مردم در اولویت قرار دارد.
صادقی در پاسخ به سئوال دیگری مبنی بر عدم رضایتمندی مدیر ارشد استان، اکثریت نمایندگان و جمع زیادی از هنرمندان از مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اضافه کرد: هنوز احساس نمی کنیم و به این نتیجه نرسیده ایم که همه از مدیرکل ارشاد فارس ناراضی هستند و این فرد باید تغییر کند ضمن اینکه گزینه های مطرح شده غیر بومی بودند.

در بودجه سال آینده ظرفیتی را به اصحاب رسانه اختصاص می دهیم

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: سعی می کنیم در بودجه سال آینده ظرفیت جدیدی برای اصحاب رسانه و افرادی که در عرصه مسائل فرهنگی فعالیت می کنند اختصاص دهیم.
صادقی در ادامه با اشاره به توانمندی ها و ظرفیت های سرمایه گذاری و اقتصادی در شهر شیراز ابراز داشت: با روند کنونی شیب سرمایه گذاری در استان کندتر هم می شود. تقویت این زیرساخت های گردشگری می تواند فارس را نجات دهد
وی با بیان اینکه بحث‌های اشتغالزایی در دل سرمایه گذاری جای دارد، گفت: ظرفیت گردشگری در استان ظرفیت بسیار با ارزشی است که در این راستا باید از این پتانسیل به بهترین نحو ممکن استفاده شود.
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی خواستار تقویت زیرساخت های گردشگری و میراث فرهنگی در فارس شد و ادامه داد: تقویت این زیرساخت های گردشگری می تواند فارس را نجات دهد و فرصت های شغلی قابل توجهی برای جوانان ایجاد کند.
وی با بیان اینکه اشتغالزایی در بخش صنعت بیشتر از بخش کشاورزی است، عنوان کرد: هنوز آنگونه که باید از ظرفیت منابع و معادن فارس استفاده نشده است. اشتغال و سرمایه گذاری فقط در احداث برج و پاساژ خلاصه نمی شود
این نماینده اصولگرای مجلس نهم یادآور شد: اشتغال و سرمایه گذاری فقط در احداث برج و پاساژ خلاصه نمی شود.
صادقی با بیان اینکه دوست ندارم با کسانی که راه توسعه را می بندند، کار کنم، تصریح کرد: من فقط مدیون مردم هستم و وامدار هیچ جناح و گروهی نیستم.
وی ضمن قدردانی از تمام جناح ها و گروه‌هایی که از وی برای حضور در مجلس حمایت کردند، ابراز داشت: من خدمتگذار مردم هستم و دوست دارم به عنوان فردی تاثیرگذار در مجلس از حق و حقوق مردم استانم حمایت کنم تا شاهد موفقیت و پیشرفت فارس باشیم.
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی متذکر شد: ما به عنوان نماینده های مردم استان باید شان مردم شیراز و استان فارس را حفظ کنیم. صادقی اضافه کرد:این مطلوب ما نیست که بعد از 11 سال تازه 10 کیلو متر از قطار شهری شیراز راه اندازی شود.
وی گفت: امسال 2200 میلیارد تومان پول داریم باید تغییر و تحولات سریعتر اتفاق بیفتد.
صادقی در مورد همکاری با شورای شهر شیراز نیز ابراز داشت: تا آنجایی که احساس کنیم اقدام شورای اسلامی شهر شیراز در راستای خدمت رسانی به مردم است همکاری می کنیم اما اگر جایی احساس کردیم خدمت به سمت مردم نمی رود و خدمات به سمت شخص یا جناح خاصی حرکت می کند دست از همراهی برمی داریم.
وی گفت: ممکن است مورد غضب جناح های سیاسی قرار بگیرم اما ارزش‌ها، مردم، نظام و رهبری خط قرمز من هستند.
عضو هیات رئیسه مجلس شورای در ادامه با تاکید بر ضرورت پاسخگویی مدیران خاطرنشان کرد: مدیری که پاسخگو نباشد دچار خودشیفتگی می شود و به خود و مردم صدمه وارد می کند.
وی تاکید کرد: هیچ استثنایی برای عدم پاسخگویی مدیران وجود ندارد، مدیران باید از ظرفیت خوب شنیدن بهترین بهره را ببرند و پاسخگو باشند. برخی از افراد تحمل پیشرفت یکی از هم استان های خود را ندارند صادقی همچنین با اشاره به ضرورت توجه به کارهای فرهنگی اعلام کرد: دفاع مقدس و انقلاب اسلامی جز با کار فرهنگی محقق نشده است، امروز هم اقتصاد مقاومتی تنها با کارفرهنگی، مدیریت جهادی و عزم ملی عملیاتی می شود.
وی در ادامه با اشاره به سنگ اندازی برخی از نمایندگان مجلس در سایت ها یک روز قبل از انتخابات هیات رئیسه مجلس، بیان کرد: جای تاسف است برخی از افراد تحمل پیشرفت یکی از هم استان های خود را ندارند.
صادقی در ادامه با اشاره به 6هزار مکاتبه مردمی طی دوسال گذشته خاطرنشان کرد: از مردم و تمام کسانی که فرصت پاسخگویی به تمام مکاتبات، پیام ها و تلفن های آنها را نداشتم معذرت می خواهم.

 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن