تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):علم میراث گرانبهائی است و ادب لباس فاخر و زینتی است و فکر آئینه ای است صاف.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818890540




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیکاری نعمتی است که خدا نصیب حجاریان کرده است!


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:



بیکاری نعمتی است که خدا نصیب حجاریان کرده است!
رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری در گفتگو با «نسیم» و در واکنش به اظهارات حجاریان، اظهارداشت: روحانی "فکر، فهم و تجربه" دارد و از کسی الگو برداری نمی‌کند



به این مطلب امتیاز دهید

  به گزارش سرویس گیشه جام نیوز، حجت الاسلام سید رضا اکرمی در گفتگو با خبرنگار «نسیم» در پاسخ به این سوال که حجاریان مدعی شده که  اصلاحات ستون فقرات دولت روحانی است و اگر اصلاح طلبانان بشکنند روحانی هم می شکند، آیا شما دولت اعتدال را د رساتای اصلاح طلبان می دانید،‌افزود: بلاخره بیکاری نعمتی است که خدا نصیب آقای حجاریان کرده و این ها همه محصول بیکاری است. دعا کنیم تا خداوند برای همه بیکاران شغل آبرومندانه ای را فراهم کند.
وی با تکذیب این مطلب که دولت روحانی ادامه دهنده دوره سازندگی است،‌تصریح کرد: روحانی یک آدم مخصوص به خودش است و از کسی الگو برداری نمی کند و روحانی فهم و تجربه دارد.
رییس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری اظهارداشت:  الان در بین فلاسفه معروف است که هر کسی مانند خودش است و انسان تکراری نداریم از انگشتان دست گرفته تا فکر و فهم افراد.
وی در پایان اظهارات حجاریان را حاشیه ای دانست و ‌خاطرنشان کرد: دولت موظف به اجرای اسناد بالادستی سند چشم اندازه 20 ساله  و برنامه 5 ساله است و نمی تواند به فکر و فهم خودش عمل کند.  




۳۱/۰۳/۱۳۹۳ - ۱۶:۳۷




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن