تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ياران مهدى جوان‏اند و ميان‏سالى در ميان آنان نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820430864




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وظیفه محوله ازسوی رییس‌جمهور به سلطانی‌فر


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: وظیفه محوله ازسوی رییس‌جمهور به سلطانی‌فر
استاندار لرستان فردی پرتلاش و مُصر بوده و هر هفته برای گرفتن حق مردم در دفاتر هیئت دولت به تهران می‎آمد و تا به حال دوبار برای پیگیری مشکلات استان به دفتر من آمده و شرایطی پیش‌آمده که نتوانستم به خواسته‎های او نه بگویم.
کد خبر: ۴۰۹۳۸۷
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۴ - 19 June 2014




رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: رییس‌جمهور من را موظف به تهیه‌ی طرح گردشگری لرستان کرده است.

به گزارش ایسنا از لرستان، مسعود سلطانی‎فر اظهار کرد: به عنوان نماینده‌ی رییس‌جمهور نقطه نظرات اکثریت مردم را برای اجرایی شدن در تصمیم‎گیری‎ها و برنامه‎ریزی‎های خود مورد توجه قرار می‎دهیم.

او ادامه داد: ماه خرداد در انقلاب اسلامی همیشه تاریخ‎ساز بوده، دوم خرداد حماسه‌ی مردم در سال 76، سوم خرداد روز حماسه‌ی آزادسازی خرمشهر، 14 خرداد روز تلخ ارتحال امام خمینی (ره)، 15 خرداد آغاز قیام امام خمینی (ره) و 24 خرداد تحقق حماسه‌ی سیاسی مردم و حاکمیت مجدد رأی مردم بود که فضای توأم با امید و امیدواری را در مردم به‌وجود آورد و 28 خرداد، روز حضور رییس‌جمهور در میان مردم لر بود که با استقبال گرمی که از او داشتند، این حماسه رقم خورد. امیدواریم این توفیق را داشته باشیم که با تدوین کردن خواسته‎های مردم و تبادل نظر با مسوولان بتوانیم روز به روز گرهی از کار آن‌ها باز کنیم.

سلطانی‎فر افزود: استاندار لرستان فردی پرتلاش و مُصر بوده و هر هفته برای گرفتن حق مردم در دفاتر هیئت دولت به تهران می‎آمد و تا به حال دوبار برای پیگیری مشکلات استان به دفتر من آمده و شرایطی پیش‌آمده که نتوانستم به خواسته‎های او نه بگویم.

رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بیان کرد: همه مسوولان استان به‌نحوی در جهت حل مشکلات استان و احقاق حقوق مردم پیگیرند و این مایه‌ی خوشحالی من است.

سلطانی‎فر گفت: تأکید رییس‌جمهور این است که وضعیت و منابع را در نظر داشته باشم و بعد وعده‌ای بدهیم که در عمر این دولت بتوانیم آن را محقق کنیم. باید فضای صداقت، جایگزین فضای کنونی شود، بعد از هر وعده مصمم هستیم که آن را عملی کنیم.

رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اظهار کرد: دکتر روحانی درباره‌ی استفاده از ظرفیت‎های گردشگری، من را موظف به تهیه طرح گردشگری در استان کردند. ما موظفیم تمام جاذبه‎های استان را مورد بررسی قرار دهیم و جهت تعامل فرهنگی و اقتصادی از آن‌ها استفاده کنیم.

وی بیان کرد: بخشی از اعتبارات لازم را دولت و بخشی دیگر را سرمایه‎گذاران تأمین می‎کنند. در استفاده از صنایع یا مناطق گردشگری تمام سعی خود را به کار می‎بندیم و اعتبارات ویژه به آن اختصاص خواهیم داد تا بتوانیم زیرساخت‎ها را به‌وجود آوریم.

سلطانی‎فر تصریح کرد: در صنایع دستی با توجه به درخواست‎های دو فرماندار شهرستان‎ها، منابعی را برای اشتغال زنان سرپرست خانوار، افراد هنرمند و روستاییان قرار خواهیم داد تا با توجه به این ظرفیت خوب به‌صورت خارج از نوبت، تسهیلاتی را ارائه دهیم.

رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ادامه داد: ما دولت تحول‎گرا هستیم نه حفظ کننده‌ی وضع موجود، مدیرانی که حافظ وضع موجود باشند جایی در دولت ما ندارند.

وی تأکید کرد: حل مشکلات اقتصادی، کاهش نرخ تورم و تأمین معیشت، تقاضاهای به حقی است که نظام باید خود را با آن‌ها وفق دهد.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن