تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):اى آن كه يادش مايه شرافت و بزرگى ياد كنندگان است و اى آن كه سپاسگزاريش موجب دست يافت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818862503




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون استاندار آذربایجان غربی: نظام مهندسی آرامش را برای جامعه به ارمغان می آورد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

معاون استاندار آذربایجان غربی: نظام مهندسی آرامش را برای جامعه به ارمغان می آورد مهاباد - ایرنا - معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: اعضای نظام مهندسی با رعایت قوانین مربوط به ساخت و ساز، آرامش و امنیت را برای جامعه به ارمغان می آورند.


به گزارش خبرنگار ایرنا، هادی بهادری عصر روز چهارشنبه در جمع اعضای سازمان نظام مهندسی شهرستان های جنوب آذربایجان غربی که در تالار مجتمع فرهنگی و هنری شهرداری مهاباد برگزار شد افزود: در انجام پروژه های مختلف نگرش های فنی مهندسی باید بر نگرش های اقتصادی فایق آید و در تمامی پروژه ها مسایل فنی در اولویت قرار گیرد.
وی با اشاره به بودجه ها و اعتبارات عمرانی اختصاص یافته به شهرستان های مختلف استان اضافه کرد: تمامی این اعتبارات با توجه ابتکارات و خلاقیت های اعضای نظام مهندسی هزینه می شود و این امر مسوولیت سنگینی برای اعضای نظام مهندسی است.
معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: اعضای نظام مهندسی باید با درایت و رعایت اصول ایمنی در ساخت و سازها، ضریب امنیت را در جامعه بالا برده و مردم نیز با آینده نگری خود از اعضای نظام مهندسی بیشترین بهره را ببرند.
بهادری افزود: فعالیت بیش از یک هزار و 100 عضو نظام مهندسی در مهاباد می تواند به یکی از فرصت های مهم در این شهرستان تبدیل شود و شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر مهاباد نیز برای انجام طرح ها و پروژه های این شهر بیشترین بهره را از وجود این سرمایه انسانی ببرند.
رییس نظام مهندسی آذربایجان غربی نیز در این جلسه گفت: این واحد صنفی 15 دفتر نمایندگی در استان دارد و بیش از 12 هزار از مهندسان استان در آن عضویت داشته و 40 درصد آنها دارای پروانه ساخت هستند.
احمد توسلی افزود: در 99 درصد ساخت و سازهایی که با نظارت نظام مهندسی صورت می گیرد در مواقع بروز زلزله ها هیچ خسارتی به وجود نمی آید و این بالاترین نقطه قوت و نقش نظام مهندسی در جامعه است.
وی از اعضای شورای اسلامی و شهرداران استان نیز خواست که برای نهادینه شدن نقش نظام مهندسی در جامعه بیشترین تعامل را با اعضای این واحد صنفی داشته باشند.
در ادامه این آیین چند نفر از اعضای هیات رییسه نظام مهندسی آذربایجان غربی نیز نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص مشکلات اعضای این واحد صنفی بیان کردند.
معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی روز چهارشنبه به منظور بازدید از طرح های عمرانی و بررسی مشکلات این بخش به شهرستان مهاباد سفر کرده بود.
شهرستان مهاباد با 215 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.
7512/584/581

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




29/03/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن