تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه امساك از خوردن وآشاميدن نيست بلكه روزه،خوددارى ازتمامى چيزهايى است كه خداوندسبحان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818862665




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون استاندار آذربایجان شرقی: اصلاح شریان های اصلی شهر تبریز موجب روان سازی ترافیک می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

معاون استاندار آذربایجان شرقی: اصلاح شریان های اصلی شهر تبریز موجب روان سازی ترافیک می شود تبریز- ایرنا - معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی گفت: اصلاح شریان های اصلی شهر تبریز موجب روان سازی ترافیک این شهر می شود.


محمد صادق پور مهدی روز چهارشنبه در آیین آغاز عملیات احداث تقاطع غیر همسطح میدان استاد شهریار و طرح شبدری ایل گلی تبریز با اشاره به اینکه ممکن است در مدت زمان اجرای این دو پروژه های عمرانی مشکلاتی در ترافیک منطقه بوجود آید، افزود: اصلاح شریان های اصلی این شهر نیازمند همراهی مردم است.
وی با اشاره به اینکه هزینه اجرای این پروژه ها از جیب خود مردم تامین می شود، بر اجرای کیفی پروژه ها تاکید کرد.
پورمهدی با اشاره به اهتمام شهردار تبریز در خصوص اجرای دو نوبتته پروژه ها، اظهار کرد: دستگاه های مربوطه در این زمینه همکاری لازم را با شهرداری خواهند داشت.
عضو شورای اسلامی شهر تبریز هم با تاکید بر ضرورت مناسب سازی ورودی های شهر تبریز گفت: ورودی های این شهر با چهار هزار سال قدمت باید در شان این شهر باشد.
اکرم حضرتی با اشاره به وجود پایانه های مسافربری و توقف گاه های متعدد در محدوده دروازه تهران، انتقال این پایانه ها و توقف گاه ها را در راستای کاهش بار ترافیکی منطقه ضروری دانست.
تقاطع غیر همسطح دروازه تهران (زیرگذر استاد شهریار) در محور شرق به غرب با مبلغ پیمان 80 میلیارد ریال در مدت 14 ماه اجرا می شود.
طرح شبدری ائل گلی نیز با 115 میلیارد ریال زینه اجرایی و 300 میلیارد ریال هزینه تملک توسط شهرداری منطقه دو تبریز اجرا می شود.
7232/587

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




28/03/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن