تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات قدرت، انصاف است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818902003




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پيگير طرح الحاق شهرستان چالدران به منطقه آزاد ماکو هستيم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۹ خرداد ۱۳۹۳ (۱:۵۲ق.ظ)
استاندار آذربايجان غربي: پيگير طرح الحاق شهرستان چالدران به منطقه آزاد ماکو هستيم سعادت گفت: طرح الحاق شهرستان چالدران به منطقه آزاد تجاري - صنعتي ماکو در حال پيگيري است.
به گزارش خبرگزاري موج، سعادت استاندار آذربايجان غربي در جلسه شوراي اداري شهرستان چالدران گفت: براي الحاق اين شهرستان به منطقه آزاد ماکو پيگيري هاي لازم را انجام مي دهيم و در همين راستا دلايل توجيهي اين طرح بزودي تقديم شوراي هماهنگي مناطق آزاد و ويژه اقتصادي کشور خواهد شد.
استاندار آذربايجان غربي در ادامه با گراميداشت خلق حماسه سياسي در 24 خرداد 92 گفت : اکنون که حماسه سياسي بدست مردم و با تبعيت از رهنمودهاي رهبر معظم انقلاب محقق شده بايد به دنبال ابزارها و ساختارهايي براي تحقق حماسه اقتصادي باشيم.
سعادت اضافه کرد: ابلاغ سياست هاي اقتصاد مقاومتي و نام گذاري سال 93 به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملي و مديريت جهادي الگوي حرکت مسئولان و مردم در راستاي خلق حماسه اقتصادي است.
وي در ادامه با اشاره به تبديل شدن سيه چشمه از بخش به شهرستان در سال هاي گذشته گفت: خوشبختانه از آن زمان تاکنون شاهد توسعه و پيشرفت هاي چشمگيري در شهرستان سيه چشمه هستيم اما اين توسعه کافي و راضي کننده نيست و بايد تداوم يابد.
در ادامه اين مراسم نماينده مردم شهرستان هاي چالدران، شوط، ماکو و پلدشت در مجلس شوراي اسلامي و امام جمعه شهرستان چالدران نيز به بيان ديدگاه ها، نقطه نظرات و مطالبات خود در جهت رشد و توسعه شهرستان پرداختند و خواستار پيگيري مقام عالي استان براي رفع مسايل و مشکلات منطقه شدند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 81]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن