تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام جواد (ع):اعتماد به خدا بهاى هر چیز گرانبها است و نردبانى به سوى هر بلندایى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801634468




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اختتامیه مسابقات فرهنگی هنری شهرستان دماوند برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

توسط آموزش و پرورش؛ اختتامیه مسابقات فرهنگی هنری شهرستان دماوند برگزار شد دماوند- ایرنا- دومین مرحله اختتامیه مسابقات فرهنگی هنری قرآن، نهج البلاغه، احکام، هنرهای دستی و تجسمی، ادبی، سرود و تئاتر مدارس منطقه دماوند برگزار شد.


معاون پرورشی آموزش و پرورش شهرستان دماوند روز چهارشنبه در سالن قدسیه آموزش و پرورش شهرستان در دومین مرحله اختتامیه این مسابقات با بیان اینکه مسابقات در چهار مرحله صورت می گیرد، گفت: این اختتامیه برای نفرات برتر مسابقات در سطح منطقه است.
ˈاحمد مرادی راد ˈ افزود: مرحله نخست برای انتخاب نفرات برتر و برگزاری سومین مرحله از اختتامیه مسابقات فرهنگی و هنری به عهده مدیریت آموزش و پرورش استان تهران است.
وی با اشاره به چگونگی برگزاری مرحله سوم مسابقات فرهنگی هنری قرآن گفت: نفرات اول استان در هر رشته و منطقه با هم به رقابت می پردازند و پس از مشخص شدن نفرات برتر مرحله چهارم در تابستان به صورت مسابقات کشوری پس از ماه مبارک رمضان برگزارمی شود.
معاون پرورشی آموزش و پرورش شهرستان دماوند بیان کرد: این اختتامیه مرحله دوم از مسابقات است که بین مدارس منطقه برگزار شده که شامل یک هزار نفر منتخب است و 400 نفر در مقطع ابتدایی و حدود 600 نفر منتخبان مقطع اول و دوم متوسطه هستند.
معاون پرورشی آموزش و پرورش شهرستان دماوند گفت: مسابقات نفرات نخست استان تهران برگزار شده و حدود 30 نفر از دانش آموزان منطقه دماوند در مسابقات استان تهران با کسب رتبه به مسابقات کشوری راه می یابند.
مرادی راد بیان کرد: اختتامیه مسابقات کشوری که آموزش و پرورش برگزارمی کند در شهرستان نیشابور یا رامسر است.
درادامه مراسم دانش آموز مصطفی حاج احمدی به مناسبت روز تولد حضرت رقیه(س) به مداحی پرداخت و گروه دانش سرود جشنواره فرهنگی و هنری را اجرا کردند.
در پایان مراسم به برگزیدگان مسابقات قرآن و نهج البلاغه، احکام، انشا نماز، قرآن بصورت قرائت تفاسیر و مفاهیم و همچنین به برگزیدگان مسابقه داستان نویسی، نمایشنامه نویسی، شعر، خطاطی، طراحی، هنرهای دستی و برگزیدگان سرود و تئاترجوایزی اهدا شد.
آیین برگزاری دومین مرحله اختتامیه مسابقات فرهنگی هنری قرآن، نهج البلاغه، احکام، هنرهای دستی و تجسمی، ادبی، سرود و تئاتر مدارس با حضور مدیر آموزش و پرورش شهرستان دماوند، معاونین آموزش و پرورش، مدیران مدارس، مربیان تربیتی و اولیا دانش آموزان و دانش آموزان حائز رتبه درسالن جلسات قدسیه آموزش و پرورش شهرستان دماوند برگزار شد.
تهرام/8128/1457/

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




28/03/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن