تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  حضرت فاطمه زهرا (ع):خداوند ايمان را براى پاكى از شرك... و عدل و داد را براى آرامش دل‏ها واجب نمود. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803079781




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نگاهی به تیتر روزنامه های ندای هرمزگان و صبح ساحل هرمزگان


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نگاهی به تیتر روزنامه های ندای هرمزگان و صبح ساحل هرمزگان بندرعباس - ایرنا - روزنامه ندای هرمزگان در تیتر نخست خود در روز چهارشنبه درصفحه 2150 به نقل از دریادار سیاری آورده است: ˈ سواحل مکران دروازه طلایی ایران استˈ


به گزارش ایرنا، دراین نشریه که نقل از خبرگزاری ایرنا درصفحه دوم به چاپ رسیده، آمده است: فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اهمیت سواحل مکران گفت: این سواحل یعنی از بندرعباس تا آخرین بندر ما در نزدیکی پاکستان به صورت مستقیم به آب های اقیانوس وصل است و ما به عنوان دروازه طلایی جمهوری اسلامی از آن نام می بریم.
امیر دریادار حبیب الله سیاری این مطلب را در نشست خبری دومین همایش توسعه سواحل مکران واقتدار دریایی جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد.
دریادار سیاری افزود: جمهوری اسلامی ایران با داشتن حدود سه هزار کیلومتر از مرزهای آبی و دریایی یک کشور دریایی است و یک کشور دریایی باید قادر باشد تا از سواحل و دریاهای متعلق به خود در جهت توسعه وپیشرفت کشور استفاده های لازم را ببرد.
همچنین تیتری از امام جمعه بندرعباس باعنوان هرمزگان کمبود مسجد دارد در صفحه نخست به چاپ رسیده است.
آیت الله غلامعلی نعیم آبادی در مراسم کلنگ زنی مسجد روستای تهلو اظهارکرد: در شهر بندرعباس محلات زیادی وجود دارد که نیازمند مسجد هستند حتی برخی از شهرک ها با وجود هزاران نفر جمعیت مسجد ندارد که بتوانند از آن استفاده کنند.
ˈنزدیک به دو میلیون لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان کشف شدˈ در صفحه دو، ˈجزئیات قیمتی 12 گروه کالایی در ماه رمضانˈ درصفحه سه، ˈسرنوشت نامعلوم دختر هفت ساله پس از خروج از مدرسهˈ درصفحه هفت، ˈکشتی سرخون تعطیل شدˈ درصفحه هشت این روزنامه منتشر شده است.
روزنامه صبح ساحل نیز در چاپ روز چهارشنبه خود در شماره 2752 از پرداخت سهم بخش تولید از هدفمندی یارانه ها در تاکید در نشست هم اندیشی بنگاه های تولیدی آورده است.
این خبر که درصفحه اول این روزنامه منتشر شده است، ˈبهروز اکرمیˈ مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان با اشاره به اینکه اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها یک الزام برای دولت است، اظهارامیدواری کرد: با همکاری بنگاههای تولیدی، دولت این مرحله را پشت سرگذاشته و منفعت های ناشی از آن نصیب مردم شود و تبعات منفی آن نیز با این نشست ها برطرف شود.
نکوداشت سالگرد پیروزی دولت تدبیر وامید در بندرعباس از دیگر تیترهای جذاب این روزنامه است که در صفحه دوم به چاپ رسیده است.
عضو شورای عالی بنیاد باران دراین آیین که به همت شورای هماهنگی اصلاح طلبان هرمزگان در بندرعباس برگزار شد، گفت: ریاست جمهوری روحانی فرصتی برای بالندگی نظام اسلامی است.
محمد کیانوش راد اظهارکرد: خوشبختانه بیشتر جریانات سیاسی به خوبی متوجه این فرصت شده و بخشی از اصولگرایان نیز درحال تجدید نظر در مواضع خود هستند.
ˈمشاور رییس جمهور خبر داد: جزییات لایحه تبدیل جاسک به منطقه بزرگ انرژیˈ در صفحه سه، ˈبازیگران فوتبالیست چه کسانی بودند از کریم باقری تا ترانه علیدوستیˈ درصفحه شش، ˈپلمپ شهرداری های غیر استاندارد از قول مدیرکل استاندارد هرمزگانˈ درصفحه سه،ˈ افزایش نرخ کرایه تاکسی و اتوبوسˈ درصفحه چهار ، و ˈسمیه تکمال در مسابقات قهرمانی آسیاˈ دربخش ورزشی صفحه هفت منتشر شده است. ک/3
7195/668

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




28/03/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن