تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن مجتبی (ع):خردمند به کسى که از او نصیحت مى خواهد، خیانت نمى کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814255761




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نمایشگاه کتاب سمیرم افتتاح شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > اصفهان به منظور ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی؛
نمایشگاه کتاب سمیرم افتتاح شد
سمیرم- خبرگزاری مهر: مدیر نمایشگاه کتاب سمیرم گفت: به منظور تلاش برای ارتقای فرهنگ مطالعه و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی نمایشگاه کتاب سمیرم در سالن مطالعه کتابخانه عمومی شهرستان سمیرم افتتاح و آغاز بکار کرد.



به گزارش خبرنگار مهر ، محمد حسین منصورزاده صبح امروز در جمع خبرنگاران از افتتاح و آغاز بکار نمایشگاه کتاب سمیرم در صبح روز شنبه بیست و پنجم خرداد ماه در سالن مطالعه کتابخانه عمومی شهرستان سمیرم خبر داد و اظهار داشت: این نمایشگاه تا دوم تیرماه پذیرای علاقمندان به بخش کتاب و کتابخوانی است. وی افزود: در این نمایشگاه 300 عنوان کتاب و بیش از 15 نمونه وسیله فکری به نمایش گذاشته شده است. منصورزاده با بیان اینکه ابن نمایشگاه به نمایش محصولاتی در عناوین فرهنگی تاریخی ادبی دینی شعر رمان روانشناسی اجتماعی پرداخته است اذعان داشت: در برگزاری این نمایشگاه هدف محوری ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و تامین اوقاف فراغت دنبال می شود. وی تصریح کرد: این نمایشگاه در اصل به معرفی آثار مرکز خانه رشد سمیرم واقع در بلوار آبشار سابق سمیرم پرداخته است. مدیر نمایشگاه کتاب سمیرم استقبال مردمی و مخاطبین را از نمایشگاه های کتاب نامطلوب اعلام کرد و گفت: در هر حال یکی از دلایل اصلی برای استمرار استقبال کم مخاطبین نبود جایگاه مشخص برای نمایشگاه های کتاب سمیرم است چرا که وجود جایگاه مشخص نقشی اثرگذار در مسیر جذب مخاطب و تجهیز نمایشگاه دارد. وی اضافه کرد: برای مسئولین برگزاری این نمایشگاه در هر حال همان تعداد کمی هم که جویای کتاب هستند اگر با برگزاری این نمایشگاه تامین شوند کفایت می کند.


۱۳۹۳/۳/۲۸ - ۱۱:۴۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن