تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس يك روز ماه رمضان را (بدون عذر)، بخورد - روح ايمان از او جدا مى‏شود 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801194391




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با ادامه وزش باد در مناطق کویری هوای تهران غبارآلود خواهد شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

سازمان هواشناسی اعلام کرد: با ادامه وزش باد در مناطق کویری هوای تهران غبارآلود خواهد شد تهران - ایرنا - سازمان هواشناسی اعلام کرد که با ادامه وزش باد در مناطق کویری کشور، جنوب استان سمنان و شرق استان قم، هوای تهران طی دو روز آینده غبارآلود خواهد بود.


به گزارش ایرنا، طی دو روز آینده در منطقه زابل توفان گرد و خاک همچنان ادامه می یابد و استانهای خراسان جنوبی، خراسان رضوی، سمنان و قم در این مدت، شاهد وزش باد شدید(10 تا 20 متر بر ثانیه) خواهد بود.
همچنین بررسی نقشه های پیش یابی نشان می دهد که با آغاز فصل گرما شاهد بارش های رگباری و موقت در بعد از ظهر و امشب در استانهای آذربایجان غربی، شرق، زنجان و اردبیل خواهیم بود و بارش های رگباری در این استانها ممکن است سبب طغیان رودخانه های فصلی و آب گرفتگی منازل بویژه در نقاط کوهپایه ای و روستایی در این استانها شود.
بررسی نقشه های پیش یابی نشان می دهد که طی روز جاری در برخی نقاط شمال غرب و دامنه های جنوبی البرز به خصوص در بعد ازظهر امروز و شب شاهد رگبار، رعد و برق و گاهی وزش باد شدیدی در این مناطق باشیم.
احد وظیفه مدیر کل پیش بینی سازمان هواشناسی کشور در خصوص وضعیت هوای تهران نیز به خبرنگار ایرنا، گفت: هم اکنون دمای هوای تهران 30 درجه بالای صفر، رطوبت نسبی هوا حدود 16 درصد و سرعت وزش باد در جهت جنوب غربی شهر تهران حدود 10 کیلومتر در ساعت است.
وی پیش بینی کرد که کمینه و بیشینه هوای تهران طی روز جاری بین 24 تا 33 درجه بالای صفر و آسمان تهران نیز در این روز کمی ابری در بعد از ظهر با افزایش ابر و وزش باد باشد.
به گفته وی، کمینه و بیشینه هوای تهران در پنجشنبه این هفته بین 24 تا 34 درجه بالای صفر و آسمان تهران نیز در این روز کمی ابری همراه با وزش باد خواهد بود.
اقتصام(4)1108**1594

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




28/03/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن