تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 28 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین چیزی که بنده بعد از شناخت خدا به وسیله آن به درگاه الهی تقرب پیدا می کند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801302624




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزش باد شدید و گردوخاک در چند استان کشور/ تهران، افزایش ابر همراه با وزش باد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: کارشناس هواشناسی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:
"وزش باد شدید" و گردوخاک در چند استان کشور/ "تهران"، افزایش ابر همراه با وزش باد
گودرزی گفت: طی سه روز آینده در منطقه زابل توفان و گردوخاک ادامه خواهد داشت و وزش باد در مناطق کویری، جنوب سمنان و شرق قم سبب غبارآلود بودن هوای استان تهران می‌شود.
فریبا گودرزی، کارشناس مستقر در سازمان هواشناسی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران در خصوص وضعیت آب و هوای کشور طی روزهای آینده افزود: امروز "سه شنبه 27 خرداد ماه 93" و فردا در برخی نقاط شمال غرب و دامنه های جنوبی البرز، در بعد از ظهر و شب رگبار، رعد و برق و گاهی وزش باد شدید رخ خواهد داد.

گودرزی اظهار داشت: امروز در استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و فردا در استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان و در دامنه های البرز مرکزی رگبار، رعد و برق و گاهی وزش باد شدید پیش بینی می شود.






وی افزود: در فصل گرم بارش ها در بعد از ظهر و شب اغلب رگباری و موقت است و بنابراین انتظار می رود در برخی نقاط استان های یاد شده به طور موقت سبب طغیان رودخانه های فصلی و آب گرفتگی منازل بویژه در نقاط کوهپایه ای و روستایی می شود.

کارشناس هواشناسی تصریح کرد: طی سه روز آینده در منطقه زابل توفان گردو خاک ادامه خواهد داشت، همچنین استان های خراسان جنوبی، خراسان رضوی، سمنان و قم در این مدت با وزش باد شدید (10 تا 20 متر بر ثانیه) همراه خواهد بود، وزش باد در مناطق کویری، جنوب سمنان و شرق قم سبب غبارآلود بودن هوای استان تهران می شود.

گودرزی با اشاره به وضعیت آب و هوای تهران طی 2 روز آینده گفت: وضعیت آب و هوای تهران در ادامه وقت امروز، کمی ابری، در بعدازظهر افزایش ابر همراه با وزش باد و فردا، کمی ابری، در بعدازظهر افزایش ابر و وزش باد و روز پنجشنبه، کمی ابری، در بعدازظهر رشد ابر، در ارتفاعات و وزش باد پیش بینی می شود.

انتهای پیام/






تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن