تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بنده اى نيست كه به خداوند خوش گمان باشد مگر آن كه خداوند نيز طبق همان گمان با او ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803074323




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هدف از تاسيس بانك شهر كمك به شهرداري‌هاي سراسر كشور است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۷ خرداد ۱۳۹۳ (۱۹:۰ب.ظ)
شهردار قم: هدف از تاسيس بانك شهر كمك به شهرداري‌هاي سراسر كشور است شهردار قم هدف از تاسيس بانك شهر را كمك به شهرداري‌هاي سراسر كشور دانست و تصريح كرد: پس از پيروزي انقلاب و به دستور امام راحل موضوع بانكداري اسلامي و بدون ربا جزو نخستين دستورالعمل‌هاي اقتصادي بود.
به گزارش خبرگزاري موج، محمد دلبري در نخستين نشست شهردار قم با اعضاي هيئت مديره بانك شهر كه در سالن جلسات شهرداري قم برگزار شد، اظهار داشت: اين جلسه موجب آشنايي بيشتر اعضاي شوراي اسلامي شهر با اركان بانك شهر و با هدف هم افزايي بيشتر اين دو نهاد مردمي خواهد شد.
وي افزود: مردم سرمايه اصلي شوراها، شهرداري‌ها و بانك شهر هستند؛ وجه مشترك شهرداري‌ها با دستگاه‌هاي خدمت‌رسان كه يكي از آنها بانك‌ها هستند، وجود مردم است و اگر شهرداري‌ها بخواهند ارتباط خود را با مردم قطع كنند از درجه هستي ساقط خواهند شد.
شهردار قم با اشاره به رشد فزاينده و صعودي بانك شهر عنوان داشت: اين مسئله در ابعاد مختلف روي داده و دليل اصلي آن اعتماد و حضور مردم در اين بانك است زيرا هرچه اقبال مردم نسبت به يك موسسه مالي بيشتر باشد منابع بيشتري هم جذب و سود بانك و خدمات آن هم افزايش مي‌يابد.
وي ادامه داد: عمده وظيفه بانك‌ها در نظام جمهوري اسلامي، تخصيص منابع و خدمت‌رساني به شهروندان است و اين شاخصه در مجموعه مديريت شهري هم ركني اساسي است زيرا اگر رويكرد و اقبال مردم نسبت به مديريت شهري مناسب نباشد و عوارض شهري را پرداخت نكنند عملا تجهيز منابع صورت نگرفته و در آن صورت پروژه‌هاي مديريت شهري در ابعاد مختلف محقق نخواهند شد.
دلبري با بيان اينكه اميدواريم همفكري، همدلي و هم افزايي بيشتري را ميان شهرداري و بانك شهر شاهد باشيم گفت: بانك شهر پشتوانه و بازوي اقتصادي مديريت شهري در همه شهرهاست.
شهردار قم هدف از تاسيس بانك شهر را كمك به شهرداري‌هاي سراسر كشور دانست و تصريح كرد: پس از پيروزي انقلاب و به دستور امام راحل موضوع بانكداري اسلامي و بدون ربا جزو نخستين دستورالعمل‌هاي اقتصادي بود.
وي با اشاره به تخصصي شدن بانك‌هاي ايراني پس از انقلاب گفت: بانك شهر هم با همين رويكرد يعني خدمت به عمران و آباداني همه شهرها شكل گرفت؛ انتظار اين است كه شهرداري‌هاي اقصي نقاط كشور بانك شهر را بانك عامل خود قرار دهند و اين بانك هم خود را به پشتيباني از شهرداري‌ها موظف مي‌داند.
دلبري بيان داشت: هيچ دستگاهي مانند شهرداري‌ها به طور مستقيم به مردم خدمت نمي‌كند؛ امروز ۴۰۰ نوع خدمت توسط اين دستگاه كه پيشاني خدمت‌رساني به شمار مي‌رود ارائه مي‌شود.
شهردار قم با بيان اينكه گستردگي خدمات شهري در قم فراوان است عنوان كرد: يكي از وظايف اصلي بانك‌ها، حلقه وصل ميان افراد ريسك‌گريز و ريسك‌پذير هستند و بانك شهر هم در همين راستا فعاليت مي‌كند تا موجب عمران و آباداني شهرها شود زيرا شهرداري‌ها يكي از ريسك‌پذيرترين نهادها هستند.
وي هنر بانك ها را گردش صحيح مالي در جامعه دانست و افزود: اگر از سرعت گردش پول غافل شويم در انتهاي سال با زيان و هزينه هاي بالا مواجه خواهيم شد كه به صلاح جامعه نيست.
دلبري ضمن تشكر از همه مديران و اعضاي هيئت مديره گذشته و حال بانك شهر خاطرنشان كرد: اميدواريم در آينده‌اي نه چندان دور شاهد پيشرفت‌هاي بيشتر اين بانك در نظام مقدس جمهوري اسلامي باشيم.















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن