تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه (مستحبى) بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819228869




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تهیه کننده صداوسیما: منکر واقعیت جرایم پزشکی نشویم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

تهیه کننده صداوسیما: منکر واقعیت جرایم پزشکی نشویم تهران - ایرنا - تهیه کننده برنامه شوق زندگی در واکنش به اعتراض رییس سازمان نظام پزشکی به این برنامه گفت: منکر واقعیت های جرایم پزشکی نشویم، با کمی تامل در دادسراها می توان دریافت که چه بلاهایی در اثر کوتاهی و قصور برخی پزشکان بر سر شهروندان آمده است.


جواد محمد بیگی عصر سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون ایرنا خطاب به علیرضا زالی گفت: باید بپذیرید که هم اکنون عده قلیلی در جامعه پزشکان وجود دارند که به حقشان قانع نبوده و با اعمال جرایمی همچون زیرمیزی گرفتن، تجویز داروهای غیرمجاز، جراحی های ناشیانه و غیره با جان هموطنانمان بازی کرده و دید عموم مردم را نسبت به سایر همکاران شریف رشته پزشکی بدبین می کنند.
شوق زندگی برنامه ای است که هرسه شنبه صبح از شبکه سه سیما پخش می شود ، موضوع یکی از این برنامه ها پزشکان بود .
در بخشی از نامه رییس سازمان نظام پزشکی به سازمان صداوسیما که روز جاری منتشر شده، آمده است: برخی جریانات ناآگاه و مغرض با پخش برنامه هایی از طریق رسانه ملی با موضوعات سلامت و حتی غیرآن به ویژه برنامه تاسف برانگیز«شوق زندگی» و طراحی سوالات سخیف و موهن غالبا در پی ایجاد یاس و نگرانی در مردم و دلسردی و رنجش در جامعه پزشکی کشور هستند .
درادامه آمده است: دراین برنامه به باارزش ترین سرمایه پزشک و بیمار یعنی اعتماد بین آنان که مهم ترین عامل موثر در بهبود بیمار و کیفیت درمان بوده تعرض کرده است .
ˈ سازمان نظام پزشکی ادامه این روند و هرگونه تخریب جامعه نجیب پزشکی و همراهی با عناصر کج فهم را به شدت محکوم وعواقب هر نوع واکنش اجتماعی را گوشزد می کند.ˈ
تهیه کننده برنامه شوق زندگی اظهار کرد: این برنامه به سبب آنکه مردم تمام جامعه پزشکان را با یک چشم نبینند و بدانند که چگونه باید در چنین مواقعی اعتراض و از چه مرجعی خواستار رسیدگی شوند، تولید شده است. متاسفانه ایشان به جای قدردانی از رسانه ملی سعی در فرافکنی دارند.
محمد بیگی با اشاره به اهداف تولید برنامه شوق زندگی گفت: این برنامه در راستای افزایش آگاهی مردم و شهروندان نسبت به مسائل و مشکلات پیرامونی خودشان است تا با هوشیاری بیشترنسبت به شیادی کلاهبرداران کمتر به دادسراهای قوه قضاییه مراجعه کنند.
وی گفت: برهمین اساس طی برنامه های مختلف شوق زندگی در مورد مسائل مختلفی همچون مشکلات ازدواج، خرید ملک، خودرو، سرمایه گذاری های مختلف و غیره با حقوق دانان مرتبط به گفت و گو نشستیم.
تهیه کننده برنامه شوق زندگی افزود: جرایم پزشکی نیز از جمله موضوعاتی بود که طی برنامه های گذشته با حضور افراد و حقوقدان های متخصص برای آگاهی شهروندان نسبت تولید و به این مساله به روی آنتن شبکه سه سیما رفت.
بیگ محمدی خاطرنشان کرد: صدا و سیما همیشه در راستای فرهنگ سازی گام برداشته و سعی کرده تا به عنوان ناظر افکار عمومی معایب را با دید اصلاح گونه بیان کند.
فراهنگ **9187**1601**

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




27/03/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن