تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):براى هر چيزى زكاتى است و زكات بدنها روزه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813159324




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ميانگين سرانه جميعت شهر اروميه 70 نفر در هکتار برآورد مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۷ خرداد ۱۳۹۳ (۱۴:۱۹ب.ظ)
ميانگين سرانه جميعت شهر اروميه 70 نفر در هکتار برآورد مي شود عادل فتاحي عضو شوراي اسلامي شهر اروميه اعلام کرد: هم اينک طرح الحاق 800 هکتار از اراضي خارج از شهر اروميه به محدوده قانوني شهر درحال اجرا است.
به گزارش خبرگزاري موج، عادل فتاحي با بيان اينکه در اواخر سال90 شوراي عالي معماري و شهر سازي ايران الحاق 800هکتار از اراضي خارج از شهر به محدوده شهر اروميه را تصويب کرد، گفت: بر اساس اين مصوبه در اين محدوده که شامل مناطق دو، سه و بويژه يک اروميه است قرار شد 27 تعاوني با اعلام آمادگي و تحويل اسناد به کمسيون ماده پنج شهرداري اين طرح را هر چه زودتر اجرايي کنند.
وي بيان کرد: در حال حاضر بعد از گذشت دو سال از تصويب طرح الحاق 800 هکتار از ارضي خارج از شهر اروميه به داخل تنها14 تعاوني از 27 تعاوني تشکيل يافته براي الحاق در کميسيون ماده 5 به تاييد رسيد ه اند.
وي با بيان اينکه از 800هکتار الحاقي يک سري مناطق مسکوني و فضاي خالي است ، اظهار کرد: بايد از 800هکتارالحاقي نزديک 25 الي 30 درصد آن براي فضا هاي خدماتي و توسعه شبکه معابر و راههاي دسترس تبديل شود و مابقي نيزبه فضاهاي مسکوني اختصاص يابد.
عضو شوراي اسلامي شهر اروميه با بيان اينکه الحاق 800 هکتار به داخل شهر اروميه در حال حاضر کافي و ضرورتي براي ترزيق اراضي ديگر به محدوده شهر نيستيم، عنوان کرد: هم اينک ميانگين سرانه جميعت شهر اروميه70نفر در هکتار است و با اين توصيف با دو برابر شدن جميعت اروميه در آينده نياز ي به توسعه شهر اروميه تا ده سال آينده نخواهيم داشت.
وي اظهار کرد: اميدواريم بتوانيم باقيمانده 800 هکتار الحاقي را از طريق مشاوره طرح تفصيلي اروميه با رعايت اصول معماري و شهر سازي و پيش بيني زير ساخت ها و راه هاي دسترسي برابر برنامه مطالعات مشاوره وارد محدوده شهر کنيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن