تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش منافق در زبان او و دانش مؤمن در كردار اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818928164




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جشن رکورد شکنی جشن نیمه شعبان، الگوی برای کار فرهنگی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

جشن رکورد شکنی جشن نیمه شعبان، الگوی برای کار فرهنگی است یاسوج - ایرنا- مسوول امور فرهنگی شهرداری دوگنبدان از استقبال 20هزار نفری از جشن نیمه شعبان شهرداری دوگنبدان به عنوان یک رکورد شکنی یاد کرد و گفت: این جشن بزرگ الگوی برای تداوم برنامه های فرهنگی وهنری در این شهر است.


میثم نارکی روز سه شنبه درگفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود:این جشن متنوع همراه با هزینه کم توانست مخاطبان زیادی را همراه کند که استقبال کم نظیر شهروندان ازآن بیانگر ضرورت این نوع برنامه های فرهنگی،مذهبی و هنری در شهر است.
وی تصریح کرد: این جشن بزرگ نشان داد که مردم در کنار توسعه خدمات رفاهی اجرای فعالیت های فرهنگی را از مسوولان فرهنگی و شهرداری مطالبه می کنند.
مسوول امور فرهنگی شهرداری دوگنبدان بیان کرد: شهرداری دوگنبدان هرسال دو برنامه جشن شادی بزرگ همراه با ویژه برنامه های فرهنگی ،مذهبی و هنری برای مردم اجرا خواهد کرد.
نارکی به اثر گذاری فعالیت های هنری در ترویج فرهنگ شهری ونیز تقویت فرهنگ دینی اشاره کرد و گفت: توسعه برنامه های فرهنگی، مذهبی و هنری بیش از پیش مورد توجه امور فرهنگی شهرداری دوگنبدان است،
مسوول فرهنگی شهرداری دوگنبدان به حمایت و توجه ویژه شهردار و شورای اسلامی شهر به فعالیتهای فرهنگی مذهبی اشاره کرد وافزود : برگزاری جشن ولادت قائم آل محمد(ص) حضرت ولی عصر (عج) برای نخستین بار به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر دوگنبدان و با حضور هنرمندان بزرگ و نامی خطه جنوب برای شهرداری یک حرکت فرهنگی ماندگار شد.
نارکی تصریح کرد: دراین جشن بزرگ دعوت از هنرمندان خوش ذوق یونس احمدی خواننده بزرگ ایل قشقایی و کورش اسدپور خواننده بزرگ ایل بختیاری بر مخاطب پذیری این برنامه افزود.
671

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




27/03/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن