تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خير دنيا و آخرت با دانش است و شرّ دنيا و آخرت با نادانى. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803283464




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاری نخستین نشست راهبردی مراسم روز جهانی قدس سال 93


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

برگزاری نخستین نشست راهبردی مراسم روز جهانی قدس سال 93 تهران - ایرنا - نخستین نشست راهبردی مراسم روز جهانی قدس سال 1393 برگزار شد.


به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی سپاه؛ نخستین نشست راهبردی مراسم روز جهانی قدس سال 93 با حضور مسئولین و نمایندگان سازمانها و نهادهای فعال در امر برگزاری آیین این روز در محل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد.
در این نشست رمضان شریف رئیس ستاد انتفاضه و قدس با اشاره به اهمیت شرایط و تحولات جاری در سطح منطقه و تلاش دشمنان اسلام و مسلمین برای انحراف افکار عمومی از مسأله فلسطین، به عنوان مسئله اصلی جهان اسلام اظهار داشت: تدبیر راهبردی حضرت امام خمینی (ره) در طراحی روز جهانی قدس برای بازنمایی و برجسته سازی آرمان قدس و فلسطین امروز با گذشت بیش از 36 سال آثار و پیامدهای خود را بیش از گذشته آشکار کرده و صهیونیست ها را در یک مخمصه راهبردی قرار داده است.
وی افزود: رژیم صهیونیستی و حامیان غربی و عربی آن با جریان سازی های تبلیغاتی و رسانه ای درصدد ضربه زدن به مقاومت اسلامی از طریق به فراموشی سپردن مسأله قدس و آرمان فلسطین هستند و در این راستا هر روز با ایجاد بحران ها و جنایات خشونت بار در تلاش برای دور کردن افکار عمومی بویژه اذهان مسلمانان از مسأله قدس و آنچه در سرزمین های اشغالگر می گذرد می باشند.
شریف با تأکید بر اینکه ابتکار تاریخی و تعیین کننده امام در یادآوری و زنده نگه داشتن موضوع فلسطین و جنایات اشغالگران صهیونیست در هر سال، اهداف و سیاست های شیطانی نظام سلطه در منطقه را با شکست مواجه کرده است، گفت: پیروزی انقلاب اسلامی و نامگذاری جمعه آخر ماه رمضان به عنوان روز قدس، خلق گفتمان جدید و قدرتمندی را در عرصه ی حمایت از مقاومت اسلامی و ملت فلسطین را رقم زد و تبیین این گفتمان و ره آوردهای آن منجر به وحدت و شکل گیری یک اراده و عزم بین الملل اسلامی و همچنین هراس و وحشت رژیم صهیونیستی شده است.
وی برگزاری باشکوه و با عظمت روز جهانی قدس را مایه امید و تلاش برای آزادی قدس شریف نزد امت اسلامی معرفی و تصریح کرد: با توجه به تحولات جاری در سوریه و عراق و برملاشدن پشت صحنه جنگ های تروریست ها در این کشورها به نظر می رسد غفلت از موضوع فلسطین و روز جهانی قدس یکی از اهدافی است که در سناریوی دشمن دنبال می شود. لذا حضور فراگیر امت اسلامی اعم از شیعیان و اهل تسنن در راهپیمایی روز قدس امسال نماد اتحاد و اتفاق مسلمین و هدف مشترک آنان در پشتیبانی از مردم مظلوم فلسطین و خنثی کردن توطئه های امریکا و حامیان رژیم صهیونیستی برای نجات اشغالگران قدس به شمار می رود.
در این نشست مشاور امور بین الملل رئیس مجلس شورای اسلامی نیز فلسطین را مهم ترین عامل و نماد وحدت اسلامی دانست و افزود: روز قدس امسال در تلاقی با تحولات جاری سوریه و عراق از اهمیت مضاعفی برخوردار شده است و فرصتی را فراروی امت اسلامی اعم از شیعه و سنی قرار داده است تا وحدت و اتفاق خود در موضوع فلسطین را نشان دهند.
«حسین شیخ الاسلام» با اشاره به رهنمودهای حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری در موضوع قدس خاطر نشان کرد: بارزترین ظلم امروز در جهان، فلسطین و مردم مظلوم و بیگناه این کشور است که قربانی توطئه جهانی صهیونیست ها و قدرت های سلطه گر و مستکبر شده اند.
معاون ستاد کل نیروهای مسلح نیز در این نشست با تشریح اهمیت راهبردی روز جهانی قدس برای جهان اسلام و آرمان آزادی قدس اظهار داشت: روز جهانی قدس ظرفیت و پتانسیل پاسخگویی به بسیاری از مسائل و ابهامات موجود پیرامون تحولات جاری در منطقه را دارد، امام (ره) با خلاقیت، ابتکار و نوآوری خود در خلق پدیده بزرگ راهپیمایی روز قدس، امید و آرزو نزد ملت فلسطین و دیگر ملت های مسلمان برای آزادی قدس و اخراج اشغالگران صهیونیست و تنبیه حامیان آنان را شکوفا کرد.
سردار سرتیپ مسعود جزایری افزود: مهم ترین پیام روز قدس در سال جاری این است که امت اسلامی فریب دشمن در ایجاد فتنه مذهبی و قومی را نخواهد خورد و همچنان مسأله اصلی خود را فلسطین و محو وجود نحس صهیونیست های خیانت کار از سرزمین های اشغالی می داند.
وی با بیان اینکه وحدت، مقاومت و پیروزی حقایقی هستند که در صحنه فلسطین خودنمایی می کند، تصریح کرد: قدس تنها متعلق به امت اسلامی ندارد بلکه موضوعی است که جهان بشریت با آن همراه شده است و شکی نیست که آحاد ملت های آزاده و حق طلب بویژه ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین با راهبرد ˈ امید به آیندهˈ و حضور در صحنه های مقابله با نظام سلطه و صهیونیسم بین الملل اجازه نخواهد داد آنان موضوع فلسطین را به یک مسأله فرعی و حاشیه ای تبدیل سازند.
در این نشست اصغر آبخضر قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هم با اشاره به اهمیت نقش رسانه ها و سازمان های مردم نهاد در فراهم سازی فضای تبلیغی لازم برای برگزاری مراسم روز جهانی قدس، بر ضرورت بهره گیری از همه ظرفیت ها برای نمایش وحدت جهان اسلام و اتفاق نظر شیعه و سنی نسبت به آرمان آزادی قدس و فلسطین تأکید کرد.
یادآور می شود دیگر مسئولین و نمایندگان سازمانها و نهادهای شرکت کننده در این نشست نیز به ارائه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.
اجتمام(1)**7029**1436

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




26/03/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 81]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن