تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برترین عبادت مداومت نمودن بر تفکر درباره خداوند و قدرت اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803079808




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تولید 180 هزار دقیقه برنامه رادیویی برای ماه مبارک رمضان


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

تولید 180 هزار دقیقه برنامه رادیویی برای ماه مبارک رمضان تهران-ایرنا-مدیر کل طرح، برنامه و نظارت رادیو گفت: شبکه های رادیویی برای ماه مبارک رمضان 180هزار دقیقه در قالب ها و موضوعات مختلف تولید و پخش می کنند.


به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی صدا، نورالدین جعفری با اشاره به برنامه ها و رویکردهای شبکه های رادیویی در ایام ماه مبارک رمضان گفت: شبکه های 25 گانه رادیویی در ایام ماه مبارک رمضان یک هزار و 435 برنامه در قالب 180 هزار دقیقه تولید و پخش می نمایند که این برنامه ها با هدف ایجاد فضای معنوی و تبیین احکام اسلامی برای مخاطبان تولید و پخش می شود.
وی چهار محور دین، اخلاق، امید و آگاهی را از موارد مورد توجه در برنامه سازی برای این ایام دانست و گفت: دین، اخلاق، امید و آگاهی که روح حاکم بر محتوای همه برنامه های رادیویی است در برنامه های این ایام بیش از پیش جلوه گر خواهد بود و با بهره گیری از تمام قالب های اثرگذار برنامه سازی به ویژه نمایش، سخنرانی، مستند، پخش مسابقات فرهنگی و مذهبی و برنامه های ترکیبی تلاش می شود ضمن کمک به رشد فضایل اخلاقی جامعه در مناسک سازی و تزکیه روحی و معنوی مخاطبان موثر باشد.
وی با اشاره به پخش آیات قرآن از شبکه های مختلف رادیویی در ایام پربرکت ماه مبارک رمضان بیان داشت: در ایام پر فضیلت ماه مبارک رمضان رادیو تلاوت به صورت 24 ساعته اقدام به پخش قرآن نموده و تلاوت های فاخر قرآن نیز از محافل انس با قرآن با صدای قرای برجسته از رادیو قرآن پخش خواهد شد، سایر شبکه های رادیویی نیز با برنامه ریزی مناسب اقدام به پخش تلاوت و ترتیل قرآن می نمایند.
به گفته جعفری موضوعاتی از جمله ماه رمضان در فرهنگ مردم اقصی نقاط کشور، ارائه الگوی رفتاری صحیح، همچنین تعمیق و ترویج فرهنگ انس با قرآن، زمینه سازی برای بهره گیری مخاطبان از شب های قدر، پخش سخنرانی های اخلاقی، تبیین و ترویج فرهنگ نماز به ویژه نماز جماعت، استفاده از ظرفیت های معنوی ماه مبارک رمضان برای تبیین سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی از مهمترین موضوعات مورد توجه در برنامه های رادیویی است.
وی در ادامه افزود: تعمیق و نهادینه سازی ارزش های اخلاقی و دینی در جامعه، تبیین منزلت خانواده و تأثیر فضای معنوی ماه مبارک رمضان بر تقویت بنیان خانواده، تبیین ابعاد شخصیتی حضرت علی(ع) و امام حسن مجتبی(ع) و همچنین بیان ابعاد سیاسی، فرهنگی و استراتژیک روز قدس در جهان اسلام نیزاز موضوعاتی است که در مناسبت های ویژه ماه مبارک رمضان به ان توجه شده است.
مدیر کل طرح، برنامه و نظارت رادیو با اشاره به اینکه در برنامه های ماه مبارک رمضان به نیازهای اقشار مختلف مخاطبان اعم از کودک، نوجوان، جوان، خانواده ها، صنوف و حتی ایرانیان خارج از کشور توجه ویژه ای شده افزود: علاوه بر برنامه های تولید شده برای مخاطبان داخلی ، ایرانیان خارج از کشور می توانند در شبکه جهانی صدای اشنا برنامه های مورد علاقه خود را به زبان فارسی دنبال نمایند و علاقمندان به برنامه های معارفی به زبان انگلیسی نیز می توانند برنامه ها را از طریق کانال رادیویی معارفی ندای اسلام در اقصی نقاط جهان بشنوند.
فراهنگ(1)**9187**1588
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




07/03/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 97]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن