تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ثروت فراوان، دشمن مؤمنان و پيشواى منافقان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820087353




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تاکيد رييس جمهوري به ورود بخش خصوصي در حوزه گردشگري


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۵ خرداد ۱۳۹۳ (۱۴:۲۵ب.ظ)
تاکيد رييس جمهوري به ورود بخش خصوصي در حوزه گردشگري روحاني تصريح کرد: در حوزه جذب گردشگر خارجي اقدامات خوبي در دولت آغاز شده اما بخش خصوصي بايد به طور جدي وارد اين حوزه شود.
به گزارش خبرگزاري موج، حسن روحاني رئيس جمهور کشورمان امروز در محل سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري نشستي را با رئيس، معاونان و مديران ارشد اين سازمان برگزار کرد و گفت: سازمان ميراث فرهنگي يکي از بخش‌هاي مهم در حوزه فرهنگ و اقتصاد است، کشور ما سابقه تمدني پرافتخار دارد که بايد به جهانيان معرفي شود.
رئيس جمهور ادامه داد: آثار و نشانه‌هاي باقيمانده از مشروطه، انقلاب اسلامي و دفاع مقدس بايد حفظ، حراست و معرفي شود تا گردشگران داخلي و خارجي بدانند و ببينند که ملت ما در طول يک قرن گذشته چه تحولات عظيمي را به وجود آورده‌اند.
حجت الاسلام روحاني يادآور شد: کشور ما در بخش صنايع‌دستي داراي ظرفيت‌هاي بسياري است، در حال حاضر 2 ميليون نفر در بخش صنايع دستي اشتغال دارند که با ايجاد زمينه‌ها و امکانات جديد مي‌توانيم از اين ظرفيت براي اشتغال و ارزآوري استفاده کنيم.
وي تصريح کرد: در حوزه جذب گردشگر خارجي اقدامات خوبي در دولت آغاز شده اما بخش خصوصي بايد به طور جدي وارد اين حوزه شود، بسياري از هتل‌هاي شهرهاي شيراز، اصفهان، يزد و کاشان تا پايان ماههاي آبان و آذر توسط تورهاي اروپايي رزرو شده که اين امر روند رو به رشد گردشگري در کشور را نشان مي دهد.
رئيس جمهور با اشاره به اينکه گردشگران ورودي به کشور در 2 ماه نخست امسال نسبت به 2 ماه نخست سال گذشته حدود 3 برابر افزايش داشته داشت، افزود: حرکت مثبتي در اين زمينه آغاز شده و اشتغال فراواني ايجاد شده است، ورود سرمايه‌گذاران بخش خصوصي به بخش گردشگري نتايج بهتري را به دنبال خواهد داشت.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن